News Flash:

Urmeaza noul meniu anticelulitic

25 Ianuarie 2011
1448 Vizualizari | 0 Comentarii
Luni

Micul-dejun: un iaurt mare degresat, doua linguri de cereale integrale si cafea cu zaharina
Ora 10: un fruct
Pranz: 200 grame peste la gratar si 2 cepe gratinate
Ora 17: 2 felii ananas
Cina: 200 grame legume la gratar stropite cu o lingura ulei de masline, 2 cartofi fierti zdrobiti cu iaurt.

Marti

Micul-dejun: Un pahar mare cu suc natural de grefruit, 2 felii prajite de paine integrala, cu un varf de cutit de dulceata si cafea cu zaharina
Ora 10: un bol cu fructe de padure (sau alte fructe acrisoare care contin vit. C)
Pranz: o salata mixta (salata verde, rosii, castraveti, telina, porumb), insotita de 2 bucati branza degresata
Ora 17: 2 felii ananas
Cina: supa de ceapa iar ca desert un bol mic de capsuni

Miercuri

Micul-dejun: un iaurt mare degresat, 2 linguri orez fiert cu 2 lingurite de miere si cafea cu zaharina
Ora 10: un bol cu capsuni
Pranz: o salata cu fructe de mare, 2 cepe gratinate si 30 grame paine integrala
Ora 17: un mar
Cina: peste la gratar cu salata mixta si 30 grame paine integrala

Joi

Micul-dejun: o cana de ceai verde cu o lingurita de miere, 30 grame biscuiti digestivi, un fruct (la alegere)
Ora 10: un pahar suc natural de grefruit
Pranz: o salata mixta cu 50 grame de ton in suc propriu si 30 grame paine integrala
Ora 17: 2 felii ananas
Cina: peste si legume la gratar, 30 grame paine integrala

Vineri

Micul-dejun: iaurt degresat cu cereale integrale si cafea cu zaharina
Ora 10: un pahar suc natural de grefruit
Pranz: o ciorba slaba si o farfurie cu cartofi natu, 30 grame paine integrala
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.

luni marti miercuri joi vineri
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.3887 (s) | 34 queries | Mysql time :0.023287 (s)