News Flash:

Trucuri pentru fericire

27 August 2010
1198 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6559 RON (0.0000)
USD: 3.9517 RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
1. Uita-te la fotografii Atunci cand te simti un pic deprimat sau pur si simplu fara chef uita-te pe fotografii. Fie ca sunt unele din copilarie, fie ca sunt unele dintr-o vacanta care te-a impresionat, acestea au puterea de a te inveseli intr-o masura mai mare decat o poate face o bucata de ciocolata sau o bautura. Cu ajutorul pozelor dragi iti poti mentine si la serviciu o stare de buna dispozitie, pe cat posibil. Spre exemplu, iti poti pune pe desktop un set de fotografii care sa apara succesiv. 2. Mananca nuci si somon Acestea sunt bogate in acizi grasi Omega-3, substante care scad riscul de a face o depresie, dar te si pun pe picioare daca esti mai trist. Un studiu a demonstrat concret ca aceia care aveau un nivel crescut de Omega-3 s-au descurcat cu 49-58% mai bine la anumite teste pentru buna dispozitie decat cei cu niveluri mai mici ale acestei substante. 3. Inhaleaza un parfum placut Conform unui studiu realizat in Austria, mai multe persoane care au stat intr-o incapere in care se simtea parfum de portocale si levantica au fost mai calme si mai pozitive decat cele care au stat intr-o camera fara nicio mireasma. Cel mai indicat este sa iei astfel de parfumuri din surse cat mai naturale. Adica spre exemplu sa pui cateva coji de portocala in incapere. 4. Deschide jaluzelele O alta analiza, realizata cu ajutorul a 450 de femei, a scos la iveala faptul ca cele care au lasat soarele sa patrunda in camera, in special dimineata, s-au simtit mai binedispuse. Daca ai timp si spatiu poti chiar sa iei micul dejun langa o fereastra pe care sa patrunda multa lumina. In plus, unele studii sugereaza si ca exercitiile fizice facute dimineata, intr-o camera bine luminata de afara, aduc un plus starii de spirit. Totodata, daca lucrezi intr-un spatiu inchis multe ore pe zi, straduieste-te sa iesi de cateva ori. Persoanele care se bucura de lumina directa a soarelui au mai putine probleme cu somnul si deprimarea. 5. Fa miscare Multe persoane amana de pe o zi pe alta sa faca miscare deoarece nu au timp sau energie pentru exercitii intense. Acestea nu stiu insa ca pana si activitatile fizice de intensitate moderata, cum ar fi o plimbare in parc sau gradinaritul, sunt benefice pentru dispozitie. 6. Fa ordine Dezordinea, fie ca este la serviciu fie ca este acasa, te poate face sa ai o stare de iritare si sa simti ca ai senzatia de esec. Daca nu ai timp, fa macar o ordine de suprafata. Va fi suficienta pentru a-ti simti mintea mai relaxata. 7. Gandeste rapid si pozitiv Daca, spre exemplu, soacra te innebuneste cu ceva ce considera ca ar fi trebuit sa faci, propune-ti sa gasesti in 30 de secunde cateva lucruri cu care ea te-a ajutat. In acest mod, energia negativa va fi inlaturata si te vei simti mai bine. 8. Razi Atunci cand te simti stresat sau ingrijorat incearca sa faci ceva ce te amuza. Uita-te la o comedie sau urmareste un clip video amuzant pe Internet. Rasul produce o reactie chimica ce imbunatateste aproape imediat starea de spirit, reduce durerea si stresul si intareste imunitatea. De asemenea, un simplu zambet ajuta, chiar daca este un pic fortat. 9. Izoleaza-te Exista studii care sugereaza ca oamenii au o nevoie innascuta de a se izola din cand in cand, pentru a se regasi si a se linisti. Nu ezita sa cauti cateva clipe de odihna si singuratate ori de cate ori simti nevoia, chiar si la serviciu daca se poate. Inchide ochii si gandeste-te la ceva ce iti aduce bucurie si seninatate. 10. Petrece timp cu un prieten glumet Oamenii care locuiesc in apropierea unor prieteni joviali au cu 42% mai multe sanse de a fi fericiti.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0801 (s) | 35 queries | Mysql time :0.018027 (s)