News Flash:

Suplimente care usureaza viata barbatilor

15 Iulie 2011
973 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6686 RON (-0.0009)
USD: 4.0026 RON (-0.0492)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Suplimentele alimentare potrivite iti pot ajutainima si sistemul imunitar, spre exemplu, dar cele gresite pot fi ineficiente sau chiar daunatoare. Iar problemele apar in special la barbatii care iau "dupa ureche" suplimente, fara sa ceara parerea unui specialist. Suplimentele trebuie luate cu limita, deoarece o cantitate prea mare dintr-un anumit nutrient poate cauza tulburari. 

Men's Health a cerut parerea mai multor medici de renume si a analizat cele mai recente cercetari pentru a intocmi o lista cu cateva dintre cele mai bune suplimente pentru barbati. Inainte de a te decide sa iei un anumit supliment este indicat sa consulti un doctor, mai ales ca multe pot interactiona cu alte medicamente. 

1. Acetyl L-Carnitina - pentru protejarea creierului

Acetyl L-Carnitina este un aminoacid care transforma grasimile in energie si stimuleaza activitatea antioxidanta din corp. Sub forma de supliment, poate proteja materia cenusie de daunele provocate de alcool si de imbatranire. 
Surse naturale: carne rosie, lactate. 

2. Coenzima Q-10 - pentru tensiune arteriala ridicata

Aceasta coenzima poate reduce tensiunea arteriala, in timp ce stimuleaza nivelul unei alte enzime despre care se crede ca protejeaza vasele de sange de daune. In plus, coenzima Q-10 poate sa amplifice arderile de grasimi in timpul exercitiilor fizice. 
Surse naturale: carne, peste, oua, brocoli.

3. Vitamina D - pentru oase

Vitamina D ajuta oasele sa absoarba calciul, iar pe langa acest rol esential mai are si altele, cum ar fi reducerea severitatii unei depresii, reducerea riscului de cancer colorectal si reducerea riscului de a face atac de cord. 
Surse naturale: expunerea la razele solare, laptele fortifiat. 

4. Uleiul de peste - pentru boli de inima

Bogat in acizi grasi omega-3, uleiul de peste poate reduce nivelul trigliceridelor, poate stimula colesterolul "bun" (HDL) si reduce tensiunea arteriala. In plus, aceste grasimi sanatoase pot reduce inflamatia si imbunatati performanta cognitiva. De asemenea, uleiul de peste poate micsora riscul de cancer la colon si prostata. 
Surse naturale: somon, ton si alti pesti grasi. 

5. Magneziu - pentru migrene

O scadere a nivelului de magneziu se numara printre cauzele migrenelor si, de aceea, o suplimentare a acestuia poate inlatura aceasta problema. In plus, magneziul poate ajuta la reglarea tensiunii arteriale si te-ar putea feri de accident vascular cerebral si de diabet. 
Surse naturale: legume cu frunze verzi, cereale integrale, seminte de dovleac, cafea, nuci.

6. Probiotice - pentru tractul digestiv

Probioticele sunt microorganisme sanatoase care pot ameliora sindromul colonului iritabil si diareea cauzata de anumite infectii, antibiotice sau de chimioterapie. 
Surse naturale: iaurt, chefir si alte lactate. 

7. Quercitina - pentru rezistenta 

Daca vrei sa rezisti mai mult in timpul antrenamentului facut la sala de fitness poti lua un supliment cu aceasta substanta. In plus, poate reduce oxidarea particulelor de colesterol "rau" (LDL) precum si ingustarea vaselor de sange. 
Surse naturale: vin rosu, patrunjel, grepfrut, ceapa, mere. 

8. Pycnogenol - pentru memorie slaba

Acesta lupta cu radicalii liberi care actioneaza la nivelul creierului si opreste degradarea oxidului nitric, care conserva conexiunile neurale. Iar conform unui studiu australian imbunatatestememoria in cazul persoanelor in varsta. In plus, favorizeaza o circulatie mai buna a sangelui. 
Surse naturale: scoarta de pin. 

9. Glucozamina - pentru dureri articulare

Aceasta poate sa amelioreze durerea si inflamatiile de la nivelul incheieturilor, iar un studiu recent a aratat ca glucozamina este chiar mai eficienta decat acetaminofenul in ameliorarea simptomelor de osteoartrita la genunchi. 
Surse naturale: cochilii de crustacee. 

10. Vitamina C - vatamari

Aceasta vitamina protejeaza tesuturile de radicalii liberi si, in plus, ajuta la vindecarea ranilor, fiind si un nutrient-cheie pentru producerea de colagen din tendoane si ligamente. 
Surse naturale: citrice, ardei gras, brocoli, varza kale.

11. EGCG - pentru greutate in plus

Barbatii care au luat extract de ceai verde au ars cu 17% mai multa grasime dupa exercitii fizice moderate decat cei care au luat pastile de tip placebo. EGCG este cel mai activ antioxidant din ceaiul verde si se crede ca prelungeste arderile induse de exercitii. Despre acesta s-a aratat, de asemenea, ca ajuta la prevenirea cancerului si ca poate imbunatati sanatatea inimii. 
Surse naturale: ceaiul verde. 

12. Licopen - pentru riscul de cancer la prostata

Gasit in tomate, acest antioxidant poate reduce riscul de cancer la prostata, conform unui studiu realizat la Universitatea din Illinois. 
Surse naturale: tomate proaspete sau gatite si fructe cu pulpa rosie ori roz. 

13. Resveratrol - pentru riscul de cancer

Aceasta substanta, gasita in coaja strugurilor rosii, pare sa interactioneze direct cu genele responsabile cu imbatranirea. Si, desi nu poti opri efectele inaintarii in varsta, le poti ameliora si incetini. 
Surse naturale: vin rosu, suc de struguri rosii. 
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.
Distribuie:  

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1000 (s) | 34 queries | Mysql time :0.025698 (s)