News Flash:

Suferi de insomnie?

21 Septembrie 2010
1225 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6524 RON (+0.0046)
USD: 3.9764 RON (-0.0029)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Insomnia apare in special dupa eforturi psihice mari(emotii, activitate intelectuala prelungita si intensa, suparari, stres permanent) sau in urma cresterii excitabilitatii celulelor scoartei cerebrale. Ea reprezinta un simptom principal in nevroza si in starile de agitatie ale unor bolnavi pshihici dar poate fi si urmarea unor boli organice (boli de inima, astm, boli febrile, bronsita, etc). In cazul bolilor organice, tratarea acestora duce la vindecarea insomniei. In celelalte cazuri de insomnie nu trebuie sa va grabiti sa luati somnifere caci ele tulbura ritmul natural al fazelor somnului si de fapt deveniti tot mai dependente de ele, eficienta lor scazand in timp. Metode naturale de stimulare a somnului si de prevenire a insomniilor - Pentru prevenirea insomniei este preferabil sa va culcati si sa va sculati mereu la aceeasi ora respectand acest obicei si in zilele libere. - Culcati-va daca este posibil in jurul orei 22 incercand sa nu depasiti momentul cand va este somn. - Evitati seara orice activitate intensiva. - Nu este bine sa dormiti langa aparate electrice cu curent continuu (calculator, radio sau televizor bransat) deoarece exista riscul unor campuri electromagnetice nocive. - Paturile nu trebuie sa fie nici prea moi si nici prea tari pentru a nu provoca senzatii de disconfort iar somiera trebuie sa fie toata din lemn ( metalul creaza campuri magnetice nocive ). Salteaua, cearseafurile si plapuma trebuie sa fie din fibre naturale pentru a absorbi mai bine transpiratia. - La culcare se poate folosi o perna cu plante aromate - un saculet de panza in care se pun plane aromate uscate cum ar fi:levantica, iasomie, sulfina, busuioc. Puneti aceasta perna sub perna pe care dormiti sau in apropierea dumneavoastra. - Seara nu se vor lua mese imbelsugate. Masa de seara trebuie sa fie lejera. - Evitati dupa amiaza bauturile stimulente (cum sunt cafeaua, coca cola, ceaiul negru ), alcoolul si tutunul. - Beti inainte de culcare o ceasca de ceai (infuzie ) de plante ca: tei, sunatoare, roinita, ciubotica cucului, conuri de hamei ( contra indicat celor cu grupa de sange B ), talpa gastii, radacina de valeriana. - Puteti face o cura de vitamine B, naturale (doua saptamani din luna ), aceasta ajutand la echilibrarea sistemului nervos. Este recomandat sa folositi un complex de vitamine B caci daca luati o singura vitamina B cum ar fi B6, aceasta deranjeaza echilibrul celorlalte B -uri. Astfel puteti face o cura de drojdie de bere proaspata ( zilnic una-doua lingurite). Drojdia de bere contine acest complex de B-uri.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0959 (s) | 24 queries | Mysql time :0.018559 (s)