News Flash:

Spirulina, un aliment pe care TREBUIE sa il introduci in dieta

31 Mai 2013
1305 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6590 RON (0.0000)
USD: 4.0854 RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti

Spirulina este o alga marina 100% naturala si prezinta importante calitati nutritive, motiv pentru care de-a lungul timpului a constituit un aliment de baza pentru populatii renumite prin longevitatea si sanatatea lor.

Ofera de 10 ori mai mult betacaroten decat morcovii, ceea ce face din aceasta alga un aliat imbatabil impotriva radicalilor liberi, care cauzeaza imbatranirea celulara si care favorizeaza aparitia multor probleme de sanatate.

Antioxidantii din spirulina au rolul de a intari sistemul imunitar, imbunatatesc digestia, reduc senzatia de oboseala, au efect detoxifiant, cresc nivelul de energie, controleaza apetitul, mentine functiile cardiovasculare, reduc inflamatiile din corp si pot fi de mare folos celor care sufera de alergii.

Este bogata in proteine, fiind de mare ajutor persoanelor care doresc sa iti dezvolte si sa-si mentina musculatura, dar si vegetarienilor, carora refuzul de a manca alimente de origine animala ii poate priva de necesarul de proteine.

Spirulina detine in proportie de 85-95% proteine usor de digerat, ceea ce o situaza imediat dupa ou in topul alimentelor cele mai bogate in proteine.

Faptul ca proteinele sunt usor digeralbile fac din spirulina un aliment indicat persoanelor care sufera de absorbtie intestinala defectuoasa sau celor cu tulburari digestive. De asemenea, cand este administrata copiilor care sufera de malnutritie, spirulina este mai eficienta chiar si decat laptele din punct de vedere nutritional, petnru ca acidul lactic poate impiedica absorbtia si digestia substantelor nutritive.

Spirulina, cocteil de vitamine si nutrienti

Aminoacizii si grasimile nesaturate din compozitia spirulinei ajuta la buna functionare a organsimului, iar vitamina B12 poate stimula producerea de celule rosii, care asigura transportul eficient al sangelui.

De asemenea, fierul si fibrele fac din acest aliment unul ideal pentru persoanele aflate la regim, pentru ca ofera energie si confera senzatia de satietate, tinand la distanta poftele alimentare.

Spirulina poate fi consumata sub forma de pudra, care are culoarea verde inchis sau albastru-verzui, in smoothie-uri, sucuri naturale, apa etc.

Deoarece nu are un gust tocmai placut, incepatorii ar putea respinge ideea de a lua astfel de suplimente, insa daca sunt amestecate cu o bautura racoritoare, de preferat suc proaspat de fructe, rece, acestia se vor obisnui rapid si vor vedea ca efectele benefice intrec orice gust respingator.

Exista totusi si contraindicatii, iar acestea sunt indreptate spre bolnavii de hiperparatiroidism, cei cu alergii severe la fructe de mare sau alge si celor care prezinta febra excesiv de ridicata.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

spirulina alga marina calitati nutritive antioxidantii pudra
Distribuie:  
Loading...

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0724 (s) | 35 queries | Mysql time :0.018181 (s)