News Flash:

Slabeste in timp ce te uiti la televizor

7 Februarie 2011
1228 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6562 RON (0.0000)
USD: 3.9954 RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Televizorul poate fi un factor care contribuie la acumularea de kilograme, daca petreci prea mult timp in fata lui si mai si rontai cate ceva.

Insa, in cazul in care nu vrei sa pierzi un episod dintr-un serial favorit sau o anume emisiune si iti doresti si sa arzi ceva calorii in acelasi timp - poate acel episod s-a nimerit chiar cand aveai tu programare la sala de fitness, poti face unele exercitii fizice si privind la televizor.

Cu ajutorul sfaturilor unui nutritionist, ale unui dietetician si ale unui antrenor personal, Cosmopolitan iti arata cum sa slabesti atunci cand te uiti la televizor si cate calorii poti sa arzi cu fiecare tip de miscare.

1. Sari coarda doua minute si repeta de patru ori (cu mici pauze). Vei arde aproximativ 111 calorii.

2. Urca si coboara scarile din blocul in care stai (ori o parte), sau alearga in jurul casei in timpul unei pauze de publicitate - 42 de calorii.

3. Stai in fata canapelei si fa o genuflexiune lasandu-te pana cand fesele tale sunt putin deasupra zonei de la canapea pe care te asezi de obicei. Stai in aceasta pozitie timp de un minut si repeta de patru ori - 80 de calorii.

4. Intinde-te pe podea, stand intr-o parte, si ridica piciorul in lateral timp de cinci minute - 50 de calorii. Repeta si cu celalalt picior, pe cealalta parte.

5. Executa rotiri de brate timp de un minut, repetand apoi de doua ori - 20 de calorii.

6. Executa ridicari cu o greutate de aproximativ un kilogram si 300 de grame, pentru tricepsi, timp de un minut (du mainile in spatele capului, tinand coatele apropiate de urechi, si misca greutatea in sus si in jos). Fa trei astfel de seturi. Vei arde 17 calorii.

7. Asaza-te pe o minge pentru exercitii si fa abdomene timp de un minut, repetand apoi de patru ori - 50 de calorii.

8. Poti de asemenea doar sa stai pe o astfel de minge, timp de o ora, incordandu-ti abdomenul - 38 de calorii.

9. Stai la o departare de aproximativ un metru si jumatate de televizor si executa fandari timp de cinci minute - 37 de calorii.

10. Intinde-te pe podea, pe burta, si stai in pozitia scandurei, adica doar pe coate si varfurile de la picioare, timp de un minut, repetand apoi de doua ori - 35 de calorii.

11. Intinde-te pe canapea si rasuceste-te pana ajungi cu spatele pe portiunea pe care te asezi de obicei si cu picioarele pe spatar, tinandu-le in asa fel incat sa formeze un unghi de 90 de grade cu talia. Incordeaza-ti apoi abdomenul pentru a-ti duce trunchiul cat mai aproape de picioare si apoi revino. Executa acest exercitiu in timpul unei pauze publicitare. Vei arde 30 de calorii.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.
Distribuie:  
Loading...

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1194 (s) | 23 queries | Mysql time :0.022149 (s)