News Flash:

Slabeste in aceasta vara cu prune. Ce recomanda specialistii pentru corp subtire si sanatos

22 Iulie 2014
1143 Vizualizari | 0 Comentarii

Prunele sunt fructe extrem de delicioase si sanatoase, si se coc in lunile iulie-septembrie.
Acestea sunt dietetice, prin urmare, contin foarte putine calorii si au calitati uimitoare care ajuta la o buna activitate a stomacului si intestinului. Din acest motiv, exista diferite soiuri de prune, unele fructe fiind foarte dulci, altele mai acrisoare, fiind potrivite pentru toata lumea.

Va oferim un regim alimentar de curatare cu prune, care este echilibrat si bazat pe 1400 de calorii pe zi. In acest fel, veti putea slabi 3-4 kilograme intr-o luna, fara a perturba o alimentatie sanatoasa. In schimb, pariati pe o cantitate mare de fructe si legume proaspete. Acest lucru va incarca organismul cu vitaminele necesare, minerale si fibre.

Dieta cu prune contine 1.400 de calorii, care include 18% proteine, 25% grasimi si 57% carbohidrati.

Prima zi:
Mic dejun
Pentru micul dejun veti manca o cana de lapte degresat, 200 ml si 35 g biscuiti sau paine prajita.
Intre micul dejun si masa de pranz – mancati 150g prune.

Citeste si: Minunea verii: Cum poate menta sa iti salveze starea de bine!

Pranz
La pranz faceti 100 g de paste cu rosii, condimentati cu o lingurita de ulei si un pic de suc de rosii sau 80 de grame file cu ardei verde, pregatit in tigaie cu o lingurita de ulei. La final, beti un pahar cu apa.
Gustare – prune 150g.
Cina
Pregatiti un fel de mancare de orez cu linte. Aceasta este realizata din 30 de grame de orez, 50 de grame linte, 50 de grame de morcovi, 50 g telina, 50 g ceapa si usturoi. Tineti lintea timp de 12 ore in apa si apoi se pune la fiert cu legume si usturoi pentru aproximativ o ora, pana se inmoaie. Si, in sfarsit se adauga orezul si se asezoneaza cu ulei. Faceti o salata cu salata verde, asezonata cu o lingurita de ulei si otet, 50 de grame de paine si un pahar de apa la sfarsitul mesei.

Ziua a doua
Mic dejun
200 ml iaurt degresat se amesteca cu 35 g de cereale, poate fulgi de porumb, fulgi de cereale, etc.
Intre micul dejun si masa de pranz – prune 150g.
Pranz

Citeste si: Trucuri pentru a-ti face abdomenul sa arate mai plat

Paste cu masline. Se ia 50 de grame de macaroane, spaghete sau alte paste, se pun la fiert si se adauga o lingurita de pasta de masline, 130 g pastrav in folie, care se coace in cuptor, fara sare, dar cu condimente – salvie si rozmarin. Se fierbe si 200 g sfecla rosie, asezonata cu ulei 1 lingurita, 200 g kiwi, 25 g paine, un pahar de apa.
Gustare – prune 150g.
Cina
Gatiti taitei cu 60 g bulion sau 100 grame piept de pui la gratar cu salata de 200 de grame de morcovi cruzi si un pic de lamaie. 50 de grame de paine si un pahar de apa la sfarsitul mesei.

Citeste toata dieta pe BEWOMAN.RO
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

prune dieta slabit mic dejun pranz gustare cina cereale porumb macaroane
Distribuie:  

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1125 (s) | 23 queries | Mysql time :0.013814 (s)