News Flash:

Slabeste cu ajutorul carbohidratilor

30 Noiembrie 2010
913 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6571 RON (+0.0093)
USD: 4.0846 RON (+0.0026)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Pana acum ceva timp parerea aproape unanima era ca, in general, carbohidratii ingrasa, numai ca din ce in ce mai multe studii si din ce in ce mai multi specialisti converg catre ideea ca acestia, din contra, te pot ajuta sa slabesti si ca doar in exces ingrasa, ca orice altceva. Acest lucru este insa posibil cu o conditie: sa fie preponderent carbohidrati buni, adica indeosebi cei gasiti in fructe, legume si cereale, mai ales integrale. Acestia te pot ajuta sa mananci mai putin, sa arzi mai multe calorii, sa te simti mai energizat si mai putin stresat si sa ai un nivel colesterolului mai scazut. 1. Te ajuta sa slabesti si sa te mentii Un studiu a aratat ca straduintele de a slabi si de a te mentine au mai mult succes atunci cand carbohidratii reprezinta mai mult de doua treimi din alimentatie, adica 64% din numarul zilnic de calorii consumate (aproximativ 360 de grame). Cele mai multe diete limiteaza consumul de carbohidrati la 30% din totalul de calorii, acest lucru putand insemna si doar 30 de grame din acestia pe zi. 2. Te fac sa te simti satul mai mult timp Cele mai multe alimente care contin carbohidrati buni pot sa inabuse apetitul si sa mentina senzatia de satietate pentru mai mult timp. Iar asta nu pentru ca ar fi mai consistenti decat proteinele sau grasimile, ci pentru ca sunt digerati mai greu si absorbiti treptat in sange. E vorba in special de cei buni, de regula carbohidratii complecsi, adica cei din fructe, legume, cereale integrale. Cei simpli, cum ar fi dulciurile sau produsele de patiserie, nu au acelasi rol. Un studiu realizat la o universitate din Marea Britanie a aratat ca persoanele care au consumat carbohidrati buni la o masa au mancat cu 10% mai putine calorii a doua zi. In plus, acestia te ajuta sa rezisti mai usor poftelor culinare. 3. Ajuta la mentinerea glicemiei la un nivel normal Un alt studiu a relevat faptul ca persoanele care au avut o alimentatie bogata in carbohidrati buni au reusit sa reduca cresterea glicemiei dupa masa si cantitatea de insulina (hormon secretat de pancreas) cu 38%. Ajutand la controlul glicemiei, acestia au un rol si in reducerea riscului de a face diabet. Important insa este sa inveti sa ii combini astfel incat sa nu ai oscilatii mari ale glicemiei. Spre exemplu, in loc de orez alb, alege orezul brun si combina-l cu fasole sau porumb. 4. Pot accelera arderea grasimilor In timp ce carbohidratii parcurg aparatul digestiv, corpul elibereaza acizi grasi care ajuta la arderea mai rapida a grasimilor, mai ales in zona abdominala. In plus, pot intretine masa musculara, acest lucru ajutand de asemenea la eliminarea mai rapida a kilogramelor in plus. 5. Te ajuta sa scapi de grasimea din zona abdomenului Carbohidratii accelereaza arderile grasimilor de la nivel abdominal nu numai prin acei acizi grasi mentionati mai sus, dar si prin scaderea activitatii enzimelor care au rol in stocarea grasimii. Acest lucru inseamna ca celulele adipoase din zona abdominala vor depozita mai putina grasime, chiar si daca nu este micsorat numarul de calorii consumat intr-o zi. 6. Iti dau o stare de bine Persoanele care au slabit consumand carbohidrati intr-o proportie destul de mare au avut o stare de spirit mai buna ulterior, mai ales pentru ca si-au dat seama ca nu trebuie sa se abtina de la foarte multe alimente pentru a reusi sa scape de cateva kilograme.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0936 (s) | 35 queries | Mysql time :0.020005 (s)