News Flash:

Sfaturi pentru o crestere musculara sanatoasa

14 Martie 2013
1596 Vizualizari | 4 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6569 RON (-0.0017)
USD: 4.0889 RON (-0.0087)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti

Nu e nevoie sa renunti la toate alimentele preferate pentru a obtine forma mult visata, trebuie doar sa urmezi aceste 3 reguli simple de nutritie care te vor ajuta sa obtii masa musculara dorita.

Concentreaza-te pe proteine.

Consuma cel putin 1 gr. de proteine / kilocorp / zi. Proteina ofera aminoacizi care sunt folositi ca pietre de temelie pentrumasa musculara. Desi doza zilnica recomandata pentru proteine este stabilita la mai putin de o jumatate de gr. per kg. de greutate corporala pentru o persoana normala, cercetarea arata ca sportivii, in special cei care doresc dezvoltarea masei musculare, au nevoie de aproximativ dublul acestei sume. Ca incepatoare, ar trebui sa incercisa obtii de fapt, aproximativ 1,5 gr. de proteine /kc/zi pentru primele sase luni de antrenament, deoarece acest lucru va face ca muschiisa raspundamai bine si mai rapid la antrenament

Consuma carbohidrati

Mananca aprox. 2-3 gr. de carbohidrati /kc/zi. Proteina este cel mai critic dintre macronutrientiidestinati cresterii masei musculare, fiind intr-o stransa legatura cucarbohidratii. Carbohidratii sunt stocati in muschi sub forma de glicogen si ambele pastreaza muschii completi si mari, alimentandu-i pe durata antrenamentelor.

Caloriile conteaza

Pentru a construi muschi, consuma 40-50 kcal/kc/zi. Tu trebuie sa ramai intr-o balanta pozitiva de calorii (consumand mai multe calorii decat arzi) pentru a obtine masa musculara de calitate. Daca vei arde mai multe calorii decat consumi (o balanta negativa), corpul tau va intra in modul de conservare si nu va sprijini cresterea masei musculare. Acesta este motivul pentru care o persoana de 50 kg. ar trebui saconsume aproximativ 2000-2500 kcal/zi. 20%-30% din aceste calorii ar trebui sa provina din proteine, 40%-60% din carbohidrati si 20%-30% din grasimi.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

renunti alimentele preferate reguli simple nutritie masa musculara
Distribuie:  
Loading...

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Comentarii (4)

Lore  | #1566
Foarte bune sfaturile! Eu pe langa carbo si proteine mai iau si Metadrol pentru ca ma ajuta sa am mai multa forta.
Carmen  | #2556
Suplimentele pentru acumularea de masa musculara sunt utile cu conditia sa faci si sport.
Pode  | #2686
Sala,sala si iar sala. Asta e solutia pentru obtinerea unei mase musculare rapide, bine definite si care sa reziste in timp.
Ioan  | #3047
Suplimentele pentru cresterea masei musculare pot ajuta, dar daca nu faci exercitii fizice vei reusi sa acumulezi masa musculara intr-un timp foarte scurt.
Adauga comentariu

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1110 (s) | 24 queries | Mysql time :0.014175 (s)