News Flash:

Sfaturi pentru a va pastra sanatatea in aceasta toamna

1 Octombrie 2010
1058 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6478 RON (+0.0043)
USD: 3.9793 RON (-0.0072)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Aerul devine mai aspru, mai uscat, vantul este mai rece si zilele sunt tot mai scurte, iar temperatura scade gradual; mai mult, pot aparea schimbari drastice de temperatura. Toate aceste modificari, desi normale, pot avea consecinte negative asupra sanatatii si starii de spirit. Aerul uscat este o problema comuna in sezonul de toamna si poate cauza constipatie, uscaciunea gatului, a pielii, ochilor si parului. Va prezentam cateva sfaturi utile pentru a va mentine starea de sanatate in lunile ce urmeaza. Intariti-va imunitatea Schimbarea vremii si instalarea temperaturilor scazute pot afecta organismul si il pot predispune unor afectiuni mai mult sau mai putin serioase. Una dintre solutiile la indemana oricui pentru prevenirea bolilor de sezon, o reprezinta cresterea imunitatii. Consumati lamai si limonada Lamaile sunt fructul ideal pentru restabilirea echilibrului acid - alcalin. Consumarea de limonada sau adaugarea de suc de lamaie in ceai, salata sau alte feluri de mancare ajuta la imbunatatirea echilibrului intern al organismului. Profitati de tratamentele naturiste Exista nenumarate suplimente pe baza de plante sau tincturi, care ofera un sprijin suplimentar organismului in acomodarea cu schimbarile de mediu. Odihniti-va suficient Pentru a-si putea indeplini activitatile zilnice, adultii au nevoie de 6-10 ore de somn pe noapte. Specialistii au corelat somnul cu balanta nivelului hormonal (hormonii de crestere / hormonii de stres, etc), mentinerea unei greutati optime, gandirea lucida, imbunatatirea starii de spirit si sanatatea pielii. Consumati suficiente proteine Proteinele reprezinta un element de baza in sanatatea organismului, mintii si sistemului imunitar. Dietele sarace in proteine contin, de regula, cantitati ridicate de carbohidrati, care sunt usor transformati in glucoza si cresc nivelul de zahar in sange, solicitand pancreasul si sistemul imunitar. Consumati suficiente lichide Expertii sustin ca majoritatea durerilor de cap survin in prezenta unui consum insuficient de apa. Durerea de cap si setea reprezinta semne ale deshidratarii. Consumati portii mari de fructe si vegetale Fructele si vegetalele au la baza nenumarate vitamine, minerale, fibre, enzime si antioxidanti, oferind un continut nutritional inegalabil. Multe dintre vitamine, incluzand vitamina C, au efect antioxidant si protejeaza celulele - inclusiv pe cele ale sistemului imunitar - de degradarile provocate de toxine. Petreceti timp afara, in frig Mai mult de 90% din timp il petrecem in mediu inchis, inhaland aer filtrat si germenii altor persoane. Petrecerea de timp in mediul extern in perioadele reci stimuleaza glanda tiroida si intareste sistemul imunitar. Profitati de super-alimentele de sezon Pe langa scaderea temperaturii, toamna aduce cu sine si o serie de super-alimente: Vegetale: - Dovlecei: bogati in caroten si carotenoizi - lupta impotriva bolilor de inima; - Cartofi dulci: fibre si potasiu - scad tensiunea arteriala; - Sfecla: acid folic, fibre, vitamina C si fier - previne cancerul de colon; - Ciuperci: seleniu si antioxidanti - protejeaza impotriva agentilor poluanti din mediu; - Ceapa: vitamina C si fibre - scade riscul de cancer ovarian; - Nap si sfecla: antioxidanti si vitamina K - sprijina functia de coagulare a sangelui; - Afine: proantocianidina - previn afectiunile gingiilor si aduc beneficii tractului urinar; - Nuci: acizi omega 3 - reduc riscul de boli cardiovasculare; Fructe: - Pere: fibre, vitamina A, B1, B2, C, E, acid folic, antioxidanti - previn cancerul, au efect diuretic si laxativ, scad nivelul de colesterol din sange si previn hipertensiunea; - Mere: flavonoizi, polifenol, antioxidanti, acid malic - previn afectiunile digestive, scad nivelul colesterolului si reduc bolile de piele; - Struguri: flavonoide, vitamnina A, B, C, calciu, fosfor - previn constipatia, guta, reumatismul, bolile de piele si afectiunile ficatului; - Gutui: vitamina A, fibre si fier - reduc riscul de cancer, efect tonic, antiseptic, analeptic, astringent si diuretic; - Clementine: vitamina C, fibre, aid folic, potasiu - ajuta la scaderea in greutate, imbunatatirea vederii, reducerea stresului; - Macese: vitamina C, E, A, D, antioxidanti, - reduc simptomele osteoartritei, artritei reumatoide, bolii Crohn; - Castane: vitamina D, riboflavin, calciu, fosfor, fier - sursa de energie, reduc febra, calmeaza durerile reumatice;
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

intariti-va imunitatea odihniti-va suficient
Distribuie:  

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0990 (s) | 35 queries | Mysql time :0.025059 (s)