News Flash:

Scapa de grasimi si de riscul de diabet

22 Ianuarie 2011
1619 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6599 RON (0.0000)
USD: 4.1469 RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Daca te ingrijoreaza talia ta si diabetul, care se afla, asa dupa cum iti imaginezi, in legatura, ar trebui sa te familiarizezi nu doar cu alimentele care te avantajeaza pe tine si starea ta de sanatate, dar si cu nutrientii specifici nevoilor tale.

Un medic specializat in endocrinologie si diabet din Los Angeles a conceput o dieta speciala de prevenire a diabetului. Si nu e vorba despre o lista lunga cu alimente interzise, ci de una in care esti sfatuit sa consumi mai des ingredientele la care ai unda verde.

Pe langa faptul ca iti vei cobori riscul de diabet, vei reusi sa arzi si ceva grasimi, conform Prevention.

Dieta conceputa de Barbara Quinn, DTOUR, se bazeaza pe studii stiintifice, iar rezultatele ei ar trebui sa fie, pe langa slabit, echilibrarea nivelului de zahar din sange. De ce e important sa slabesti? Grasimea in exces la nivelul abdomenului duce la inflamatiile la nivelul celulelor, facandu-le si mai rezistente la insulina.

Calciul

Desi nici comunitatea stiintifica nu stie cu exactitate de ce calciul arde grasimi, este sigur ca asa se intampla. Cercetatorii de la Universitatea Tennessee au descoperit, cu ajutorul unui studiu, ca persoanele obeze care au urmat o dieta saraca in calorii, dar care includea 3 portii zilnice de lactate, au slabit cu 70% mai mult, arzand si cu 64% mai multe grasimi, decat cei care au consumat o singura data lactate pe zi.

Alimente bogate in calciu: lapte si alte lactate (de preferat fara grasimi), spanac, brocoli si fasole alba.

Vitamina D

O cercetare realizata de Centrul Medical Tufts, New England, a aratat ca un nivel prea mic al Vitaminei D creste riscul de diabet de tip 2 cu 46%.

Studiile au aratat ca Vitamina D amelioreaza inflamatiile la nivel celular, ceea ce contribuie la aparitia diabetului, explica Barbara Quinn. In plus, organismul are nevoie de Vitamina D pentru a absorbi calciul - impreuna il pot preveni.

Un studiu de amploare, care a presupus monitorizarea a 83.000 de femei din SUA, a scos la iveala faptul ca ce cele care au consumat mai bine de 1.200 de mg de calciu si peste 800 IU de Vitamina D pe zi aveau cu 33% mai putine sanse sa ajunga sa fie diagnosticate cu diabet decat cele care nu reuseau sa asimileze nutrientii la aceste valori.

Cum nu poti ajunge la aceste cantitati doar din alimente, se recomanda suplimentele sub forma de multivitamine, pentru Vitamina D continuta.

Alimente bogate in Vitamina D: somon, macrou, sardine, ton, cereale integrale fortifiate, lapte fortifiat fara grasimi sau svaiter.

Omega 3

American Journal of Clinical Nutrition a publicat un studiu care a aratat ca femeile care mancau echilibrat, diversificat, consumand si alimente cu omega 3, au pierdut cu aproape 1 kilogram de grasime mai mult de pe trunchi decat cele care au urmat aceeasi dieta, dar lipsita de acizii grasi omega 3.

Aceste grasimi sanatoase incetinesc digestia, ceea ce da o senzatie de satietate de durata, de unde si nevoia de a consuma mai putine calorii pe parcursul unei zile. In plus, acizii grasi omega 3 reduc inflamatiile, un factor de risc major in diabet, si imbunatatesc rezistenta la insulina.

Alimente bogate in acizi grasi omega 3: tofu, crevete, somon, ton, nuci, seminte si ulei din seminte.

Fibre

Alimentele bogate in fibre contin, de regula, si multe substante nutritive si sunt sarace in calorii - o combinatie care face minuni in ceea ce priveste greutatea.

Conform unui studiu realizat la Universitatea Minnesota, cei care urmeaza diete ce abunda in fibre slabesc cu un kilogram pana la doua pe luna in plus fata de cei care le evita. Fibrele au efect asupra hormonilor responsabili cu apetitul, explica Quinn.

In plus, atat fibrele solubile, cat si cele insolubile, ajuta la echilibrarea zaharului din sange.

Cele solubile se dizolva in apa si formeaza un gel compact in timpul digestiei, care influenteaza felul in care carbohidratii si glucoza sunt absorbiti in intestine, iar cele insolubile, care nu se dizolva in apa, raman in stare solida si se deplaseaza rapid prin tractul digestiv, astfel incat intestinele au mai putin timp sa absoarba carbohidratii. Urmarea: nivelul de zahar din sange ramane la cote stabile.

In cadrul unui studiu realizat in Finlanda, au fost urmariti 4.316 barbati si femei timp de 10 ani, observandu-se ca cei care consumasera cele mai multe fibre din cereale erau si cu 61% mai putin predispusi sa faca diabet de tip 2.

Alimente bogate in fibre: painea din cereale integrale, orezul brun, ovazul, orzul, merele, perele, citricele, morcovii, fasolea, anghinarele.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

calciul vitamina d omega 3 fibre
Distribuie:  

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1087 (s) | 35 queries | Mysql time :0.022539 (s)