News Flash:

Scapa de grasimea de pe burta cu acest aliment!

21 Februarie 2016
762 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6495 RON (+0.0015)
USD: 4.0769 RON (-0.0127)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
grasimea de pe abdomen
Dieta cu orez brun ii asigura organismului o bogatie de nutrienti importanti, astfel incat sanatatea ta sa nu aiba de suferit.

Orezul brun, varianta nerafinata a popularului orez alb, are doar circa 100 caloriila 100 grame. In plus, el furnizeaza organismului nutrienti precum magneziu,fosforvitaminele B1, B3 si B6, fier, zinc, proteine si fibre.

Principalul avantaj al orezului brun este ca acest aliment mentine nivelul glicemic in parametri normali, fapt care contribuie la reglarea senzatiei de foame, potrivit ele.ro. Mai exact, consumand orez brun, vei resimti mai putin poftele de rontaieli nesanatoase si de dulce care apar intre mesele pricipale. Orezul brun mai contribuie si la scaderea nivelului colesterolului "rau" (LDL) din sange si sporeste capacitatea organismului de a elimina toxinele acumulate.
Daca vrei sa te asiguri ca burtica si colaceii nu vor mai reprezenta o problema pana la sosirea sezonului costumelor de baie, urmeaza aceasta dieta cu orez brun!

Pentru a da rezultatele scontate, o dieta cu orez brun ar trebui sa aiba o durata de 7 zile si sa se bazeze pe un consum de orez brun pregatit in prealabil in mod corespunzator. Consuma numai orez brun organic, lasat la inmuiat pret de cel putin 25-30 minute sau, ideal, peste noapte.
Practic, timp de 7 zile, trebuie sa incluzi in alimentatia ta zilnica doar orez brun, fructe proaspete (fara banane), condimente, o cantitate mica de ulei de masline extravirgin, sucuri din fructe proaspat stoarse si ceaiuri neindulcite, fara cofeina, plus legume proaspete, gatite la abur sau sote. 

Abtine-te insa de la preparatele congelate sau la conserva si mananca incet, cu inghitituri mici, pana cand te simti satula in proportie de 80%.

Cand ti-e pofta de o gustare, rontaie morcovi sau fructe proaspete. La cina, reia combinatia de legume si orez de la ora pranzului. Alterneaza fructele si legumele consumate pentru ca dieta cu orez brun sa nu devina plictisitoare.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

nutrienti calorii magneziu fosfor vitaminele proteine fibre
Distribuie:  

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1119 (s) | 35 queries | Mysql time :0.016561 (s)