News Flash:

Scade presiunea arteriala prin alimentatie

19 Februarie 2011
785 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6663 RON (+0.0073)
USD: 4.0270 RON (+0.0049)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
A consuma alimente care scad presiunea sangelui, de la legume cu continut mare de apa pana la uleiuri bogate in acizi grasi omega 3, este o masura necesara de prevenire si tinere sub control a hipertensiunii.

Se estimeaza ca in SUA o treime din populatie sufera de hipertensiune. Probabil ca statisticile din alte parti ale lumii nu sunt foarte diferite, mai ales ca alimentele sunt din ce in ce mai bogate in sodiu si mai procesate.

Daca medicamentele reprezinta o optiune pentru a controla hipertensiunea, desi ele nu se adreseaza cauzei problemei, si duc la dependenta, a consuma alimentele potrivite actioneaza exact asupra cauzei, aducand beneficii starii generale a sanatatii, conform Suite101.com.

Potasiu, magneziu si calciu

Primul lucru pe care trebuie sa-l faci este sa limitezi cantitatea de sodiu din alimentatie, pentru ca excesul de sodiu duce la retinerea apei in organism, supunand unei si mai mari presiuni vasele de sange. Consuma alimente bogate in potasiu, dar si in magneziu si calciu. Deficientele legate de aceste trei minerale se afla in stransa legatura cu presiunea arteriala mare.

Ai grija ca fibrele sa fie suficiente pentru ca toxinele sa nu fie stocate in organism. De asemenea, hidrateaza-te cu apa si suc de fructe, cum ar fi cel de morcovi, pepene, sfecla, pentru a fi eliminate toxinele si a fi imbunatatita circulatia.

Consuma, de asemenea, alimente ce contin acizi grasi esentiali si limiteaza grasimile, mancarea procesata (mai ales carnea), branza imbatranita si alimentele ambalate.

Alimente indicate


Ai insa unda verde la fructe si legume, cereale integrale - bogate in fibre si nutrienti - si proteine sau grasimi sanatoase, ce nu infunda arterele.

Astfel, in dieta ta ar trebui sa se regaseasca cat mai des castravetii, legumele verzi, din familia cruciferelor, avocado, banane, mere, usturoi, orez brun, ovaz, migdale, ulei de seminte, ulei de masline, tofu, somon si piept de pio sau curcan.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

alimente indicate
Distribuie:  

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1108 (s) | 24 queries | Mysql time :0.017180 (s)