News Flash:

Sala de fitness la tine acasa

3 Septembrie 2010
1067 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6524 RON (+0.0046)
USD: 3.9764 RON (-0.0029)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Exercitii de fitness pentru abdomen Crunch. Din pozitia culcat pe spate cu picioarele indoite din genunchi incercati sa va arcuiti de coloana, ridicindu-va in sus, folosindu-va doar de muschii abdominali. Stati in acea pozitie pentru 2 secunde dupa care reveniti incet la pozitia initiala. Pe tot parcursul exercitiului muschii abdominali sunt incordati, iar mainile sunt tinute la ceafa sau pe langa corp. Executati 5 serii a cate 30 repetari fiecare. Exercitii de fitness pentru picioare (coapse si fese) Genoflexiuni. Din pozitia "stand in picioare", cu mainile pe langa corp, spatele drept, picioarele departate la latimea umerilor, coborati corpul pana cand coapsele sunt paralele cu solul, acestea facand un unghi de 90 de grade cu gambele. Reveniti apoi la pozitia initiala. Executati 5 serii a cate 30 repetari. Pentru marirea eficacitati exercitiului puteti tine cate o gantera in fiecare mana. Exercitii de fitness pentru piept Flotari. Din pozitia culcat pe burta cu picioarele putin departate, mainile pe sol, departate la nivelul umerilor, si tinand corpul rigid impingeti in brate pana ce acestea se vor intinde complet. Revenirea se face prin indoirea bratelor din coate. Executati 5 seri a cite 20 repetari. Pentru inceput puteti face flotari in genunchi, pentru a va fi mai usor.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1133 (s) | 35 queries | Mysql time :0.019391 (s)