News Flash:

Reguli pentru o dieta eficienta

14 Aprilie 2011
1288 Vizualizari | 0 Comentarii
Te-ai urcat din nou pe cântar si ai observat ca 3 kilograme sunt în plus. Hotarât este ca trebuie sa scapi de ele rapid, înainte ca hainele de primavara sa le arate. Dar cum? Daca nu stii de unde sa începi, îti venim în ajutor cu sfaturi simple dar care si-au dovedit eficienta.

1. Micul dejun este obligatoriu! "Nu sari peste mese!", este regula numarul 1 asupra careia nutritionistii atrag atentia. Desi multe persoane care au probleme cu greutatea tind sa renunte la una dintre acestea (de obicei micul dejun) în dorinta de a slabi, medicii avertizeaza ca aceasta greseala îi poate costa. În ciuda faptului ca manânca mai putin, pofta de mâncare creste si sunt mai predispusi sa faca alegeri alimentare gresite, cu un numar de calorii mare. În plus, mesele neregulate pot afecta metabolismul si, astfel, lupta împotriva kilogramelor devine mai anevoioasa.

2. Manânca de trei ori pe zi. Cercetatorii de la Universitatea Purdue din Indiana sustin ca aceasta strategie este mult mai eficienta pentru a slabi decât în cazul în care manânci de mai multe ori pe zi si mai putin. Potrivit acestora, dieta cu 3 mese pe zi (saraca în calorii si cu un continut proteic mare) ofera mai multa satietate comparativ cu cea bazata pe 6 mese mai mici pe zi.

3. Ia masa la ore regulate. Este recomandata respectarea orelor fixe de masa pentru crearea si întretinerea reflexelor stimulatoare ale secretiilor digestive. Cel mai consistent trebuie sa fie felul doi, felul întâi are rol de declansare a apetitului. Pentru desert sunt indicate fructele pentru a asigura satietatea.

4. Alege gustari satioase. Nucile si migdalele sunt o sursa bogata de proteine care mentin starea de satietate pentru o perioada lunga de timp. Nu te lasa purtata de val si consuma-le cu masura, pentru a nu te "încarca" cu calorii.

5. Limiteaza consumul de alcool. Pe lânga faptul ca este calorigen, acesta stimuleaza si apetitul.

6. Nu te duce la cumparaturi înfometata! Cumparaturile se fac de pe liste si nu în conditii de foame.

7. Manânca picant. Alimentele picante stimuleaza arderea caloriilor. S-a dovedit ca atat mâncarea picanta cât si cafeina si ceaiul verde cresc rata metabolismului.

8. Fa miscare! Fie ca alergi, mergi la sala, faci aerobic sau alte exercitii speciale, este foarte important sa nu stai locului nicio clipa! Cu 10-15 minute pe zi de miscare, de 3 ori pe saptamâna, te vei simti în forma si vei arata minunat.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.
Distribuie:  

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0868 (s) | 23 queries | Mysql time :0.015767 (s)