News Flash:

Pregateste-ti corpul pentru plaja

3 Mai 2011
2162 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6658 RON (-0.0009)
USD: 4.0493 RON (+0.0134)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Sezonul de plaja a luat startul si e timpul sa-ti incepi pregatirea pentru a arata hot si increzatoare in bikini.

Un corp tonic nu se obtine doar cu dieta, ci si cu sport. Incearca urmatoarele exercitii in sedinte zilnice de 20-30 minute.

- Exercitiile power kick sunt foarte eficiente si usor de executat daca vrei sa-ti tonifiezi picioarele si abdomenul. Asa ca pune-ti un picior inaintea celuilalt si fa un salt inainte. Incordeaza-ti bratele, tine-ti spatele drept si loveste cu putere. Repeta de 10 ori si apoi schimba piciorul.

- Yoga este utila pentru dezvoltarea muschilor, iar daca nu iti plac exercitiile intense de cardio, acesta este sportul perfect pentru tine. Stai in picioare, cu spatele drept, si trage-ti mainile sus, drepte, astfel incat palmele sa se atinga usor. Ridica-ti incet unul dintre picioare, indoaie-l si atinge cu varfurile degetelor piciorul celalalt. Coboara-ti simultan mainile pana cand devin paralele cu solul si stai in aceasta pozitie 20 secunde. Repeta de 5 ori si apoi schimba picioarele.

- Ridicarile picioarelor in pozitie laterala sunt foarte eficiente pentru tonifierea coapselor si fundului, deci daca vrei un posterior de invidiat, e timpul sa te apuci de treaba! Poti sa faci asta stand in picioare sau stand pe covor, cum preferi. Important e sa stai drept, sa contracti abdomenul si sa ridici cate un picior in aer cateva secunde. Intoarce-te in pozitia initiala si repeta de 10 ori inainte de schimbi piciorul.

- Extensiile picioarelor in spate pot face lucruri incredibile pentru posteriorul tau, il tonifiaza si il ridica in acelasi timp. Aceste exercitii trebuie efectuate pe o suprafata plata, de pe care sa nu aluneci cand va trebui sa-ti pui palmele pe sol, ca si cum si face flotari, decat ca iti tii genunchii indoiti. Ridica-ti genunchii cativa centimetri si impinge-ti un picior in spate pentru a deveni paralel cu solul, mentinandu-ti spatele perfect drept. Stai in aceasta pozitie cateva secunde, apoi intoarce-te in pozitia originala. Repeta de 15 ori inainte sa schimbi piciorul.

- Abdomenele sunt cele mai bune si mai usoare exercitii pentru a-ti face un abdomen de invidiat. Cu cat faci mai multe si mai des, cu atat ele ti se vor parea mai usoare. Poti sa-ti aduci genunchii la piept, poti sa-ti indoi trunchiul intr-o parte sau sa stai cu picioarele drepte, paralele cu solul. Tine-ti palmele la urechi si ridica-ti trunchiul, iar apoi coboara-l inapoi, fara sa atingi pamantul cu spatele.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

power kick yoga
Distribuie:  

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0898 (s) | 24 queries | Mysql time :0.016930 (s)