News Flash:

Ponturi pentru a-ti tine poftele in frau

8 Martie 2011
704 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6559 RON (0.0000)
USD: 3.9517 RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Dependenta de mancare poate fi asemuita fara a exagera cu cea de alcool sau droguri.

Aceasta idee este sustinuta chiar de Institutul National al Abuzului de Droguri din SUA, conform The Huffington Post

Desi suna inspaimantator, trebuie stiut ca dependenta de dulciuri este ocazionala, si apare in special atunci cand persoanele in cauza sunt puse in fata unei situatii-limita. De fapt, cel mai adesea este cauzata de mult stres si putin timp alocat somnului.

Iata cateva sfaturi ce te vor ajuta sa faci fata dorintei de a manca foarte mult:

Anticipeaza-ti momentele de slabiciune. Porneste de la bun inceput cu ideea ca tu esti mai puternic decat poftele tale si astfel le poti controla. Daca stii ca simti mereu nevoia de gustari cand esti in fata computerului, ia-ti cu tine niste fructe feliate din care te poti servi din cand in cand. In acest fel, nu vei mai umbla prin bucatarie dupa ciocolata sau bomboane.

Gusta cate o aroma pe rand. Daca mananci, spre exemplu, doar produse cu aroma de mere, la un moment dat te vei plictisi de gust si nu vei mai simti placere in a le savura. Daca, in schimb, pe farfuria ta se afla mai multe arome, le vei tot schimba si vei gasi mereu ceva placut la ele, consumand astfel o cantitate mult mai mare. Asa ca mentine farfuria cu mancare cat mai putin diversificata.

Nu mai manca in masina si in fata televizorului. Planuieste un loc special, ce va fi destinat exclusiv mancatului. Apoi stai frumos la masa si mananca fara alte activitati adiacente. Bucura-te de ceea ce consumi si de o eventuala conversatie cu colegii de masa si atat.

Nu pierde noptile. Comform Norei Volkow, presedinta Institutului National al Abuzului de Droguri din SUA, orele putine de somn sunt direct asociate cu obezitatea. Asa ca incearca sa dormi intre sapte si noua ore pe noapte, atat cat este indicat pentru un adult.

Pastreaza-ti calmul. Atunci cand esti nervos, inevitabil iti vine sa iei o gustare, care de cele mai multe ori nu este foarte sanatoasa si utila. Asa ca atunci cand simti ca nivelul stresului depaseste limitele normale, fa niste exercitii de relaxare, sau unele fizice. La fel de buna poate fi o mica plimbare sau alergare prin parcul din apropiere.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

pastreaza-ti calmul
Distribuie:  

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1017 (s) | 35 queries | Mysql time :0.024140 (s)