News Flash:

Obiceiuri sanatose, mai benefice pentru organismul tau decat o dieta

12 Iulie 2019
261 Vizualizari | 0 Comentarii
Obicei sanatos

Desi ai putea crede ca vei arata fabulos intr-un timp record, aceste diete ar putea sa nu aiba un efect de durata si, mai mult chiar, ai putea acumula dupa terminarea dietei mai multe kilograme. Incearca sa incluzi in stilul tau de viata aceste obiceiuri sanatoase si vei vedea ce efecte benefice au asupra organismului si starii tale de spirit.

Fa 10.000 de pasi zilnic
Aplicatiile de pe telefonul mobil te pot ajuta cu usurinta sa tii evidenta pasilor pe care ii faci zilnic. O plimbare usoara dupa cina ajuta la digestie, alege sa urci pe scari in loc de a folosi liftul si mergi cu bicicleta sau pe jos pana la birou in loc de masina sau mijloacele de transport in comun.

Vezi si: Renunta la breton: dieta impotriva ridurilor de pe frunte

8 ore de somn
Somnul de frumusete nu mai este de ceva timp un mit si, atunci cand nu ai parte de ore suficiente de somn, vei observa cum se acumuleaza kilogramele in plus, devii mai stresata si apar si multe alte probleme de sanatate.

Accent pe hidratare
Bea apa si nu ignora importanta hidratarii. 8 pahare de apa pe zi reprezinta cantitatea recomandata, insa uneori acest lucru pare imposibil din cauza stilului de viata agitat pe care il avem. Incearca sa bei cat mai multa apa posibil si, atunci cand vrei altceva, adauga in apa felii de citrice sau fructe.

Fara alimente prajite
Opteaza intotdeauna pentru alimente pregatite la cuptor sau fierte in locul celor prajite. Desi o portie de cartofi prajiti, savurata din cand in cand, nu va crea mari probleme, renuntarea la prajeli este un pas important catre un organism mai sanatos.

Controlul portiilor
Daca, atunci cand poftesti, alegi o portie mica de fast-food, va fi mai benefic decat o cantitate considerabila atunci cand simti ca organismul tau iti solicita astfel de alimente. Acest lucru este valabil pentru orice fel de alimente consumi si indiferent de momentul cand servesti masa.

Gateste acasa
In loc sa iti cumperi tot felul de lucruri nesanatoase – pline de calorii si grasimi – de la magazinele din apropierea locului de munca, mai bine incerci sa gatesti tu acasa preparate sanatoase pe care sa le poti lua cu tine la job. Atunci cand tu esti cea care pregateste masa, stii exact ce ingrediente folosesti si cum le-ai preparat.

Incearca alimente organice
Desi acest lucru poate fi considerat un lux, ce zici daca incerci sa iti organizezi o mica gradina de legume si verdeturi, eventual chiar pe balconul tau? Vei consuma, macar partial, alimente sanatoase, fara pesticide sau alte adaosuri.

Inlocuieste grasimile saturate cu cele nesaturate
Acest lucru inseamna sa renunti la chips-uri si sa consumi mai multe alimente bogate in Omega 3. Asigura-te ca ai mereu in frigider avocado, somon si nuci pentru momentele in care simti nevoia de a rontai ceva.

Fara televizor sau telefon atunci cand mananci
Renunta la tot ceea ce inseamna tehnologie atunci cand mananci. Acest lucru iti va ajuta creierul sa recunoasca momentul cand te simti satula si nu vei fi tentata sa mananci mai mult decat ai cu adevarat nevoie.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

durata kilograme viata obiceiuri evidenta plimbare
Distribuie:  

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1107 (s) | 24 queries | Mysql time :0.017422 (s)