News Flash:

Obiceiuri alimentare rele pentru talia ta

4 Mai 2011
740 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6528 RON (+0.0033)
USD: 4.0873 RON (+0.0104)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Aproape oricui i s-a intamplat macar o data sa cada in capcana excesului alimentar, oricat de mult si-ar fi propus sa manance moderat, foamea fiind una din cauze; aceasta reprezinta modul organismului de a semnala faptul ca are nevoie de energie.

Conform Prevention, iata cinci dintre cele mai rele obiceiuri alimentare, de care ar trebui sa scapi.

1. Esti prea grabit ca sa mai iei micul dejun

Nu ai timp sa mananci dimineata, astfel ca iei in graba o gogoasa sau o briosa, ambele avand un continut ridicat de zahar si multe calorii.

Solutia: Pune intr-un bol fulgi de ovaz si lapte dulce cu un continut scazut de grasime imediat dupa ce te trezesti. Ia apoi cate o gura intre dus, imbracat, aranjat (sau fa-ti timp sa consumi integral continutul bolului - e acelasi timp si e si mai bine pentru digestie). Pentru drumul spre serviciu ia-ti un mar sau o banana.

2. Ai sarit peste masa de pranz

Ai avut foarte multe sarcini de indeplinit si fiecare a durat mai mult decat ai estimat, astfel ca nu ai mai avut cand sa mananci de pranz, iar acum mori de foame.

Solutia: Ai grija sa ai intotdeauna la indemana alimente bogate in fibre si proteine, pentru astfel de situatii de urgenta.

3. Ajungi intr-o criza de energie

Tot din cauza programului foarte incarcat si poate si a unei straduinte mai mici de a nu lasa sa treaca o perioada mare intre mese (recomandat este sa mananci cele trei mese principale ale zilei si sa iei doua gustari in intervalele dintre ele), este posibil sa te simti fara energie si sa fii tentat sa cumperi si mananci tot felul de produse bogate in zahar, grasimi si sare, care nu sunt chiar indicate si care sunt si destul de bogate din punct de vedere calori.

Solutia: Tine in geanta cate o portie de nuci si fructe uscate, si ai grija sa le consumi la cateva ore dupa pranz, atunci cand simti o foame moderata (daca senzatia de foame devine intensa, poftele sunt mai greu de stapanit).

4. Ai programat o cina pentru mai tarziu, iar tie iti este foame acum

Ai stabilit sa iesi in oras pentru a lua cina cu cineva, dar ora de intalnire este destul de tarzie, iar tie ti-e foame mai devreme.

Solutia: Cu cateva ore inainte de cina, ia o gustare de 150-200 de calorii, cum ar fi un iaurt si ceva fructe sau telina si doua linguri cu unt de arahide, daca ai.

5. Rontai cate ceva in loc sa dormi

Desi ti-e somn si e si ora de somn, nu te poti gandi decat la mancare si esti tentat sa mai rontai cate ceva, mai ales daca iti este un pic foame.

Solutia: Mananca un fruct cu un continut ridicat de fibre si cu putine calorii, cum ar fi un mar zemos sau o para. Mai bine ar fi insa sa mergi direct in pat; cel mai probabil esti obosit, mai degraba decat iti este foame.

Studii recente realizate cu ajutorul unor femei de varsta mijlocie au aratat ca cele care au dormit 5 sau mai putine ore pe noapte erau cu 32% mai expuse riscului de a lua semnificativ in greutate, si cu 15% mai expuse riscului de a deveni obeze, comparativ cu cele care au dormit 7 ore in medie.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0859 (s) | 35 queries | Mysql time :0.020433 (s)