News Flash:

Motive pentru care sa nu faci gimnastica

14 Februarie 2013
1389 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6590 RON (0.0000)
USD: 4.0854 RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti

Stii desigur ca exercitiile fizice regulate sunt bune pentru sanatatea ta, de la doza de optimism cu care te umplu pana la scaderea riscului de diabet, cancer si multe alte boli. Cand vine insa vorba de pregatirea fizica intensa, prea intensa, prea mult nu este intotdeauna si prea bine. Te intrebi cand te straduiesti prea tare? Iata mai jos cateva semne care-ti spun ca poate ai nevoie de o pauza de o zi sau doua.

Nu te simti bine

Unul din multele beneficii ale inscrierii la un program de fitnes este ca iti creste imunitatea. Dar inca poti sa racesti. Daca te intrebi daca sa mergi sau nu la sala, exista niste siptome care-ti spun sa stai acasa: te doare tot corpul, iti curge nausl tare, abia poti sa respiri.

E perioada menstruatiei

Si cele mai hotarate femei trec prin schimbari de stare cand sunt la menstruatie. Efortul fizic prea intens poate duce la amenoree, absenta menstruatiei. Dar nu se stie exact cand inainte ar trebui sa te opresti. Vorbeste cu medicul tau care-ti poate recomanda scaderea intensitatii exerictiilor cu putin inainte de zona rosie din calendar.

Daca esti epuizata

De obicei, dupa un antrenament la sala, te simti foarte bine, caci, in corpul tau, s-au eliberat hormonuu lui ce-zi-grozava. Daca insa esti epuizata, inseamna ca ti-ai consumat bateriile si e bine sa sari peste urmatoarele cateva antrenamente, sa-ti lasi corpul sa se refaca.

Daca dormi neregulat

Daca nu poti sa dormi sau nu dormi suficient, fiecare din aceste dua simptome iti pot atrage atentia ca te suprasoliciti. Ia-ti cateva zile de pauza. De altfel, muschii ti se dezolta cand te odihnesti (te recuperezi), nu cand transpiri la sala de forta.

Daca te dor muschii

In functie de cat de rau iti este, poate este o idee buna sa o iei mai incet. Daca anumiti muschi sunt doar un pic tensionati, poti lucra alte zone. Dar, daca ai dureri intense, mai rau iti faci.

Daca ai probleme cu stomacul

Crampele, greata si diareea sunt scuze bine intemeiate pentru a nu merge la sala. Cand ai diaree si vomiti, te deshidratezi. Daca faci gimnastica, te deshidratezi si mai tare. Bea multa apa si odihneste-te, cai maine iti va fi mai bine.

Nu mai ai timp

Daca faci prea multa gimnastica si nu mai ai vreme sa stai cu prietenii si familie, renunta macar la un antrenament pe saptamana. Sanatatea emotionala este la fel de importanta.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

optimism semne pauza
Distribuie:  
Loading...

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1112 (s) | 35 queries | Mysql time :0.038520 (s)