News Flash:

Moduri in care sa lupti cu stresul

22 Martie 2013
1412 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6590 RON (-0.0009)
USD: 4.1340 RON (-0.0129)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti

Chiar si profesionistii care se dau peste cap in a oferi sfaturi privind aministrarea anxietatii nu sunt complet imuni la presiunea zilnica. Diferenta este ca, atunci cand se intalnesc cu "neplaceri" (multe haine de pus la spalat, un sef nervos sau copii care sparg bibelouri) stiu ce au de facut. Iata secretele lor.

Nebunia de dimineata. Stii deja placa: Sa te pregatesti pe tine de serviciu si doi copii de gradinita pentru a iesi din casa este un haos.

Plan de actiune:

Oragnizeaza-te de cu seara. Pregateste hainele pentru dimineata, pachetele de pranz si ghiozdanelele.

Incearca sa nu tipi. Nu este cazul sa-ti mai cresti suplimentar tensiunea si nivelul de cortizol. Respira adanc si concentreaza-te sa-ti mentii un volum bland al vocii.

Nu vorbi ca o placa stricata. Repeti de vreo cinci ori "Spala-te pe dinti" sau "Vino si mananca". Daca nu se spala pe dinti, nu le mai da dulciuri in ziua respectiva, iar, daca nu mananca, ia-le mancarea din fata.

Stabileste consecinte si respecta-le si tu. Nu trebuie sa ameninti in gol. "Iesim din casa la ora 8, fie ca sunteti gata sau nu". Daca fetita va iesi cu parul nearanjat, nu se va simti prea bine in ziua aia si va invata lectia.

Ce mananca intreaga familie

Plan de actiune:

Nu fi bucatarul personal al fiecarui membru al familiei! Este absurd sa pregatesti cinci feluri de mancare la o masa. Vei incerca, desigur, sa vii in intampinarea tuturor dorintelor, dar, daca unui din familie nu-i place broccoli, nu te poti apuca sa-i faci musaca la cina cu sufleu de broccoli. Sau daca celui mic nu-i place supa iute, ii pui deoparte o portie inainte de a condimenta intreaga oala, in loc sa-i pregatesti ceva cu totul si cu totul special.

Nu te speria de scurtaturi. Este in regula sa comanzi din cand in cand mancare. Sau, cand esti foarte grabita, sa faci o omleta cu legume si branza.

Foloseste mancare care se poate tine in mana, indiferent cat de mari sunt copiii tai. Cand ai mancare sanatoasa la indemana, in fata ta, gata taiata, este greu sa te abtii. Pune fructe taiate pe o farfurie in bucatarie sau morcovi curatati si vei vedea ca se vor termina repede, repede.

Vorbeste pe limba lor. Vorbeste cu copiii despre nutritie intr-un mod in care acestia il pot intelege. De exemplu, spune-le ca proteinele din peste si pui le fac muschi, fierul din spanac le da energie si calciul din lapte le face oasele puternice si ii ajuta sa creasca inalti.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

sfaturi aministrarea anxietatii neplaceri
Distribuie:  

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1091 (s) | 35 queries | Mysql time :0.037519 (s)