News Flash:

Mituri despre sanatatea barbatilor

26 Ianuarie 2011
1938 Vizualizari | 0 Comentarii
1. Sa depui efort fizic pe stomacul gol ajuta la arderea grasimilor. Nu numai ca organismul se apuca sa arda grasimile dupa ce si-a epuizat rezervele de proteine si carbohidrati, dar efortul fizic pe stomacul gol nu înseamna decât ca epuizarea fizica se instaleaza mai repede.

2. Muschii se transforma în grasime daca nu faci constant efort fizic. Muschii nu au calitatea magica de a deveni grasime, iar scaderea masei musculare si acumularea grasimii sunt doua procese paralele.

3. Proteinele sunt cheia pentru cresterea masei musculare. Cantitatea de proteine necesara corpului este de 1.25g/kg, iar consumul care depaseste aceasta proportie nu face decât sa sporeasca depozitul natural de carbohidrati.

4. Mesele de seara si mâncatul dupa miezul noptii sunt factori de îngrasare. Doctorii sunt de acord ca mesele de seara nu îngrasa mai mult decât mesele din timpul zilei, dar si ca orice masa în plus înseamna un aport nutritiv mai mare, posibil unul de care organismul nu are nevoie.

5. Mancarurile condimentate ajuta la metabolism. Impactul mâncarurilor condimentate asupra metabolismului dureaza nu mai mult de jumatate de ora, lasând metabolismul sa functioneze dupa bunul plac în restul zilei. Singurul efect concret al mâncarurilor condimentate este faptul ca te simti satul mult mai repede.

6. Cititul în conditii de luminozitate redusa strica ochii. Faptul ca miopia este mult mai întâlnita azi decât cu secole în urma, când se citea la lumina lumânarii, tinde sa contrazica regula aceasta transmisa din tata în fiu.

7. Nu trebuie sa consumi alcool daca faci tratament antibiotic. Alcoolul nu reduce efectele antibioticelor, dar combinatia dintre cele doua poate avea efecte secundare de greata si migrene.

8. Daca te întinzi, reduci riscul aparitiei torsiunilor musculare. Întinderile din gimnastica ajuta cu siguranta la flexibilitate, dar numai încalzirea dinaintea exercitiului fizic este cea care reduce aparitia accidentelor musculare.

9. Vitamina C reduce riscul aparitiei racelilor sezoniere. Tesuturile nu pot asimila mai mult de 200mg de vitamina C pe zi, iar legatura dintre vitamina C si aparitia racelii este din ce în ce mai contestata de comunitatea medicala.

10. Telefoanele mobile interfereaza cu aparatura medicala si protezele electronice. Teste efectuate pe 300 de aparate si proteze arata ca telefoanele mobile nu afecteaza buna functionare a acestora nici pe termen scurt si nici pe termen lung.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.
Distribuie:  

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1180 (s) | 34 queries | Mysql time :0.018565 (s)