News Flash:

Masti si exercitii pentru un decolteu frumos si ferm

23 Mai 2013
1331 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6586 RON (-0.0004)
USD: 4.0976 RON (+0.0122)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti

Orice femeie viseaza sa aiba un decolteu frumos si ferm, mai ales acum, in prag de vara, cand urmeaza sa ne aratam corpurile in costume de baie. Mai jos sunt cateva trucuri care te vor ajuta sa obtii sanii catifelati si frumosi pe care ti-i doresti.

Pielea de pe sani este foarte subtire si, de aceea, are nevoie de hidratare constanta, pentru a nu se usca si rida prematur. Hidromasajul este unul dintre cele mai eficiente remedii anti-rid in cazul sanilor. Maseaza-ti sanii cu apa rece, in sensul acelor de ceas, timp de 10 minute, acordand o atentie deosebita zonei de sub sani si zonei de langa axila.

Iti mai poti masa sanii si cu cuburi cu lapte inghetat. Trebuie doar sa tii minte ca pielea de pe sani este foarte sensibila, asa ca masajul efectuat trebuie sa fie delicat. In continuare iti prezentam cateva masti pentru pielea din zona sanilor.

Masca hranitoare

Zdrobeste o banana, adauga cateva picaturi de ulei de masline si aplica amestecul obtinut pe sanii tai, timp de 30 de minute. Clateste-te cu apa calduta. 

Masca racoritoare

Curata o portocala si pune-o in blender impreuna cu un albus de ou batut. Aplica amestecul pe decolteu, gat si sani si acopera-te cu un prosop timp de 15 minute.

Masca hidratanta

Da pe razatoare 1-2 castraveti proaspeti si pune-i apoi pe sani. Lasa castravetii pe sani 15-20 de minute, apoi clateste-te cu apa calduta.

Exercitii pentru sani

1. Flotarile sunt un exercitiu folositor pentru musculatura sanilor. Pentru rezultate maxime, realizeaza acest exercitiu cu coatele cat mai apropiate de corp.

2. Lipeste-ti palmele in fata sanilor, ca si cand ai vrea sa executi salutul ritualic japonez si impinge-le una in alta tare, timp de 10 secunde. Repeta exercitiul de 10-15 ori.

3. Ia doua greutati, stai jos, pe spate, indoaie-ti genunchii si ridica greutatile cu ambele maini, simultan, apoi lasa-le jos, incet. Fa 7 serii, a cate 10 repetari.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

decolteu trucuri sani lapte inghetat masti masca hranitoare banana
Distribuie:  
Loading...

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1093 (s) | 35 queries | Mysql time :0.019223 (s)