News Flash:

Mananca putin sa fii satul un timp indelungat

14 Ianuarie 2011
1683 Vizualizari | 0 Comentarii
Daca te preocupa silueta si-ai dori sa mai dai jos ccateva kilograme, probabil stii cat de important este sa consumi exact alimentele care iti asigura o stare de satietate mai mult timp, prevenind astfel eventualele pofte.

Exista cateva astfel de alimente, capabile sa-ti ia gandul de la mancare, macar timp de cateva ore. Printre ele se afla migdalele, terciul de ovaz, somonul si fasolea, scrie Men's Health.

Migdalele

O mana de migdale, circa 30 de grame, iti vor aduce aproximativ 6 grame de proteine si 9 de grasimi mononesaturate, ambele importante pentru o senzatie de satietate prelungita.

Terciul de ovaz

O singura cescuta din acest fel de mancare, potrivit dimineata, seara, dar si ca gustare, iti va oferi 4 grame de fibre, de asemeni satioase.

Somonul

Circa 100 de grame de somon contine 22 de grame de proteine, fiind in acelasi timp o sursa excelenta de acizi grasi omega 3.

Fasolea

Fasolea, mai ales cea inchisa la culoare, va avea in parti egale proteine si fibre - circa 15 grame intr-o portie ce incape intr-o ceasca. Poate fi adaugata in orice salata, pentru a fi sigur ca te multumesti cu un singur fel de mancare.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.

migdalele somonul fasolea
Distribuie:  

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0974 (s) | 24 queries | Mysql time :0.016050 (s)