News Flash:

Lenesa, dar sanatoasa!

8 Mai 2013
1239 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6639 RON (+0.0004)
USD: 4.1179 RON (-0.0104)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti

Cu toate ne dorim sa fim cat mai sanatoase. Iar multe tanjim, probabil, sa obtinem asta fara a face nimic sau aproape nimic in aceasta privinta. Este posibil deci sa devii un pic mai sanatoasa sau sa te mentii la stadiul actual in timp ce-ti mentii obiceiurile de persoana un pic lenesa?

Iti propunem niste schimbari de obiceiuri care nu implica mult efort.

1. Dormi suficient pentru a-ti intari sistemul imunitar, pentru a-ti reduce riscul de hipertensiune, de evenimente cardiace si de aparitie a diabetului. Mult somn te ajuta sa-ti mentii greutatea, iti imbunatateste starea de spirit si capacitatea mentala. Intre 6-8 ore este suficient.

2. Fa treburile casnice dimineata devreme. Daca-ti accelerezi rata metabolica la primele ore ale diminetii inseamna ca ea va ramane la cote inalte tot restul zilei. Cateva miscari de gimnastica te pompeaza cu energie si s-ar putea chiar sa ai chef si sa-ti faci curat in camera. Pentru a scurta timpul alocat gimnasticii, fa genuflexiuni in timp ce te speli pe dinti.

3. Mergi cu spatele. Suna prosteste, dar vei arde cu 190% mai multe calorii decat ai face-o cand mergi normal, pe aceeasi distanta. Si asta pentru ca este mai greu si trebuie sa te concentrezi.

4. Uita de conceptul care te-a ghidat pana acum, si anume acela ca trebuie sa mananci tot din farfurie. Taie grasimea de pe marginea bucatii de carne si las-o in farfurie si mananca toate legumele. Nu te infometa, mesteca un mar, fa-ti o salata sau alege o supa slab calorica ca fel principal. Te vei simti mai plina si te vei pazi de tumultul de calorii. Nu uita de gustarile de peste zi care iti pun metabolismul in miscare si previn mancatul in exces cand te asezi la masa cu adevarat. Mananca cate putin din fiecare grup de alimente.

5. Iesi in oras cu prietenii. Activitatile sociale cresc nivelul de serotonina din creier si, prin urmare, vei fi mai bine dispusa. Daca nu ai prieteni, fa-ti prieteni online si asa nu va trebui sa iesi din casa sa-ti expui pielea la razele nemiloase ale soarelui. Daca ai prieteni si iesi sa-i vezi, nu uita ca necesarul de vitamina D nu justifica expunerea la soarele din miezul zilei, asa ca da-te cu crema de soare.

6. Intoarce-te pe canapea. Alege un canal care ruleaza o comedie, caci vei arde cu 20% mai multe calorii decat daca te uiti la o drama. Si nici nu este nevoie de ambitie.

7. Pentru tot ce ti-am propus, ai nevoie de mancare sanatoasa, de foarte putina miscare si de un pat bun.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

sanatoase stadiul actual lenesa efort dormi suficient mananci tot
Distribuie:  

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1437 (s) | 24 queries | Mysql time :0.061942 (s)