News Flash:

Lectii de slabit inspirate de Oprah

31 Ianuarie 2011
1315 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6605 RON (+0.0002)
USD: 3.9612 RON (-0.0001)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Oprah Winfrey a dus multe razboaie cu kilogramele in plus si avem ce invata din experientele ei. Iata care care sunt cele 5 directii ale strategiei de slabit a vedetei pentru a evita ingrasarea!

O lupta fara sfarsit

Oprah a slabit, apoi s-a ingrasat, apoi iar a slabit si iar s-a ingrasat. Acum 20 ani, Oprah a slabit prima data 30 kg prin dieta lichida. Un an mai tarziu, ea le recuperase deja. In 2005, ea cobora la 73 kg. In ianuarie 2009, Oprah urca la 91 kg. La doi ani dupa esec, Oprah lupta din nou.

"Chiar crezusem ca am reusit de data aceasta", marturisea ea. "Dar viata are cursul ei". Oprah a fost invinsa de o afectiune a tiroidei, insa vedeta atribuie caderea ei pe seama catorva greseli fundamentale. Iata cum sa le eviti!

1. Planifica-ti succesul

- Rezerva-ti timp pentru sport (mers, yoga, gimnastica): 5 zile pe saptamana.
- Planifica-ti mesele, gandeste-te de seara daca ai toate cele necesare pregatirii micului dejun.
- Asigura-ti cele 8 ore de somn. Lipsa acestuia iti modifica sistemul hormonal si provoaca foame.

2. Intreaba-te daca chiar ti-e foame

Inainte de a baga mancare in gura, opreste-te si intreaba-te daca intr-adevar ti-e foame. Multe femei mananca orice sub influenta stresului. Hormonii stresului favorizeaza stocarea grasimilor, ceea ce face ca slabitul sa fie si mai dificil. Daca nu esti sigura ca ti-e foame, bea un pahar cu apa mai intai si vezi apoi cum te mai simti.

3. Transpira si iar transpira

Exercitiul fizic este esential pentru a slabi si a ramane slaba. Studiile arata ca orice dieta duce la scaderea in greutate pe termen scurt, insa kilogramele revin daca nu se face si sport. Vrei s-o imiti pe Oprah? Incepe cu miscari simple, poti arde calorii si in fata televizorului! Pentru ca programul sportiv sa fie mai eficace, asculta muzica.

4. Fa-ti intentiile publice

Nu trebuie sa anunti la televizor ca ai decis sa slabesti, ci sa le spui prietenilor si familiei. Vorbind de obiectivele tale, te obisnuiesti si tu cu ele si iti maresti sansele de reusita. Divizeaza-ti obiectivul global in obiective saptamanale – sa mananci 2 portii zilnice de fructe si legume, sa mergi pe jos 3 km in fiecare zi – si anunta-ti familia prin biletele pe frigider. Poate gasesti si un prieten care sa mearga cu tine 3 km!

5. Fii fericita

Cand esti fericita, bucuroasa, hormonul stresului este secretat in cantitati reduse, ceea ce determina diminuarea apetitului si ajuta la scaderea in greutate. Intreaba-te in fiecare dimineata: "Oare am abordat aceasta noua zi cu entuziasm?" Daca raspunsul este nu, actioneaza!
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0933 (s) | 24 queries | Mysql time :0.016795 (s)