News Flash:

Leac de exceptie cu cartofi pentru ulcer

10 Februarie 2016
564 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6605 RON (+0.0077)
USD: 4.1120 RON (+0.0247)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
cartof feliat
Descoperit in Peru, in sec. al XVI-lea, cartoful a fost adus in Europa de conchistadorii spanioli. Aceasta leguma pretioasa a salvat multe vieti in trecut, cand lipsa alimentelor de baza era ceva comun in intreaga Europa.
Principalele virtuti
Cartofii cruzi, sub forma de suc, constituie un veritabil pansament gastric, care inhiba productia de sucuri digestive in exces. De asemenea, sucul de cartofi are o actiune cicatrizanta asupra mucoasei stomacale si regenereaza flora bacteriana intestinala.
Cum il puteti consuma:
Cartoful ramane interesant in privinta aportului energetic, gratie disponibilitatii substantelor sale nutritive, precum si faptului ca este foarte usor digerabil. Alegeti cartofi ce provin din culturi biologice, singurele care pot garanta virtutile mentionate anterior.
Consumul regulat al acestei legume are capacitatea de a aduce in intestin bacterii fixatoare de azot, care amelioreaza considerabil sinteza proteinelor. Pentru curele de regenerare gastrica, se utilizeaza sucul proaspat.
Remedii:
•    Cura cu suc proaspat de tuberculi de cartofi este o metoda de tratament cu efect garantat in combaterea ulcerului. Extrageti sucul din legume sanatoase, folosind storcatorul electric si beti zilnic cate o jumatate de pahar, in doua prize. Insomniile si durerile migrenoase raspund la acest tratament.
•    Pentru ameliorarea durerilor provocate de sciatica si reumatism folositi cataplasmele cu pasta de cartofi. Fierbeti 100 g tuberculi cojiti si taiati marunt in o jumatate de litru de apa, pana cand devin o pasta. Intindeti piureul astfel obtinut pe un pansament si aplicati-l cald pe locul afectat.
Compozitie (la 100 grame):
Energie (kcal)    32,0
Apa (g)    89,0
Proteine (g)    1,0
Glucide disponibile (g)    8,0
Fibre alimentare (g)    1,0
Lipide (g)    0,4
AG polinesaturati (g)
Sodiu (mg)    6,0
Potasiu (mg)    160,0
Magneziu (mg)    12,0
Fosfor (mg)    21,0
Calciu (mg)    30,0
Caroten (mcg)    2,0
Vitamina C (mg)    80,0
Vitamina E (mg)    0,5
Vitamina B1 (mg)    0,05
Vitamina 82 (mg)    0,04
Vitamina B3 (mg)    0,2
Vitamina B5 (mg)    0,23
Vitamina B6 (mg)    0,11
Vitamina B9 (mcg)    21,0
Fier (mg)    0,4
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

principalele virtuti cartofii pansament gastric cartoful
Distribuie:  

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0987 (s) | 35 queries | Mysql time :0.026358 (s)