News Flash:

Laura Cosoi, pe urmele lui Leonardo di Caprio in Thailanda

2 Februarie 2011
928 Vizualizari | 0 Comentarii
Laura Cosoi si Smiley s-au intors dintr-o vacanta de vis in Thailanda. Acestia au petrecut doua saptamani fara Internet si telefoane mobile.

"Aveam asteptari mari, dar niciodata nu mi-am inchipuit ca poate sa fie chiar atat de frumos.  Poate pentru ca sunt un "Land of smiles" asa cum este scris peste tot in aeroportul din Bangkok sau pentru ca este cea mai colorata tara pe care am vizitat-o sau pentru ca m-au intampinat 33 de grade in timp ce in Romania erau -10 sau pur si simplu pentru ca m-am intalnit prima oara cu exotica Asie."

Cei doi si-au inceput calatoria in Bangkok, unde au stat 3 zile. Au vizitat tot ce se putea vizita in oras: Palatul Regal, templele, Ancient City - un fel de Muzeul Satului thailandez, s-au plimbat cu barca pe raul Menam Chao Phraya.

"Am fost impresionata de arhitectura monumentelor, de istoria lor, de credinta buddhista, de culorile vii si atentia pentru detaliile fiecarui lucru care ii inconjoara, dar mai ales m-a impresionat respectul purtat de popor pentru rege. Mi-a mai placut tuk-tuk-ul  ,mancarea absolut delicioasa, fructele aromate si masajul pe care nu l-am ratat in nicio zi, preferatul meu fiind Thai masajul si foot masajul." a povestit Laura.

Mai departe au plecat catre insula Koh Samui.  "In momentul in care am ajuns pe insula mi-au dat lacrimile de emotie. M-am indragostit de Koh Samui la prima vedere si de-abia astept sa ma reitorc pe minunata insula. Am facut o gramada de lucruri in zilele petrecute acolo: am facut safari prin jungla, am vizitat cascada, am luat pranzul in varful muntelui ,am fost la spectacole cu animalele, am hranit elefantii si ne-am plimbat cu ei, am vazut Big Buddha, ne-am plimbat pe plaja si am facut o cura de peste"

Un alt loc pe care Laura si Smiley l-au vizitat este insula Phi Phi, insula pe care Laura o numeste "o parte din Rai". Ea ne spune ca:  "Aici nu au nici un alt mijloc de transport in afara de biciclete, oamenii isi  construiesc bungalouri pe plaja si au foarte multe saloane de tattoo. Este in mod cert unul dintre cele mai frumoase locuri pentru plimbari nocturne"

Tot de la Laura aflam ca cei doi au ajuns pe plaja Maya, locul unde s-a fimat filmul The Beach, cu Leonardo Di Caprio in rolul principal.
In Thailanda, Laura a incercat pentru prima oara snorkeling-ul, despre care spune ca " Nimic nu mi se pare mai relaxant si mai linistitor ca inotatul printre pestii multicolori."

Ultimul loc vizitat a fost Phuket, unde au participat la celebrul FantaSea, un show despre traditiile thailandeze. Tot acolo, Laura si Smiley au facut excursii in pestera si au facut pentru prima oara rafting.

Cum vacanta s-a terminat, cei doi s-au intors cu forte proaspete si gata de treaba. Smiley este unul dintre prezentatorii emisiunii " Romanii au talent ", iar Laura este implicata intr-un nou proiect.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.