News Flash:

INCREDIBIL! Ce se intampla cu sanii si cu alte organe ale femeii dupa ce aceasta renunta la anticonceptionale

11 Martie 2016
493 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6605 RON (+0.0077)
USD: 4.1120 RON (+0.0247)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
anticonc
Modificari in greutatea corporala

O treime din femeile care renunta la anticonceptionale slabeste, o treime se ingrasa si o alta treime isi pastreaza greutatea corporala.
Sanii se micsoreaza

Pentru ca organismul nu mai primeste atat de mult estrogen si progesteron dupa incetarea administrarii anticonceptionalelor, sanii s-ar putea micsora. Insa nici acest efect nu este valabil la toate femeile.
 
Secretii vaginale mai abundente

Anticonceptionalele, impiedicand ovulatia, determina si diminuarea secretiei vaginale. In momentul renuntarii la pilule, secretia vaginala incepe sa fie mai abundenta, mai ales in perioada ovulatiei, scrie perfecte.md.

Apetit sexual mai ridicat

Un efect secundar nedorit al pilulelor contraceptive este scaderea apetitului sexual, tot pe fondul hormonilor primiti artificial prin pastile. Insa, odata cu renuntarea la anticonceptionale, multe femei s-au surprins pe sine prin apetitul sexual ridicat pe care-l aveau.

Acneea poate reveni

Femeile care au avut probleme cu tenul, mai cu seama acnee, dar au reusit sa le tina sub control prin anticonceptionale, pot observa reaparitia cosurilor dupa renuntarea la pilule. Motivul? In timpul administrarii pastilelor, nivelul testosteronului produs natural de corp scade, fapt care diminueaza si chiar duce la disparitia acneei. Cand renunti la pastile, testosteronul este secretat din nou la nivelul specific organismul, dapt care poate duce la reaparitia acneei.
In momentul in care o femeie renunta la pilulele anticonceptionale, aparatul reproducator feminin incepe sa-si reia functiile normal, inclusiv in ceea ce priveste secretia de hormoni. Din acest motiv unele femei pot avea parte de sangerari mai abundente in perioada ciclului menstrual, dar si de crampe mai dureroase. Motivul? In timpul administrarii anticonceptionalelor, nivelurile ridicate de estrogen si progesteron determina incetarea activitatii ovarelor. Odata ce femeia renunta la pilule contraceptive, ovulatia este reluata si incepe din nou sa simta disconfortul specific perioadei de ciclu. 
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0761 (s) | 24 queries | Mysql time :0.019799 (s)