News Flash:

Include acest aliment in alimentatia ta pentru a-ti imbunatati sanatatea inimii, intestinului si creierului

28 Decembrie 2017
204 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6618 RON (0.0000)
USD: 4.0162 RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti

Semintele de chia au devenit printre cele mai populare super alimente din Statele Unite.

Ele sunt de fapt usor de digerat daca sunt pregatite corespunzator. Ele sunt, de asemenea, un ingredient versatil.

Semintele de chia sunt foarte apreciate pentru valoarea lor nutritiva si pentru efectele terapeutice. Acestea sunt dense nutritiv si compun o putere de crestere a energiei. Semintele sunt pline cu grasimi nesaturate cunoscute sub denumirea de grasimi omega-3. Sunt usor de confundat intre grasimile omega-6 si omega-3.

Grasimile Omega-3 se gasesc in seminte de chia, seminte de kiwi, seminte de in si uleiuri de peste, printre alte alimente. Grasimile Omega-6 se gasesc in diferite alimente, cum ar fi avocado, uleiuri vegetale, nuci, si asa mai departe.

De fapt, echilibrul dintre grasimile omega-3 si omega-6 este foarte important. Deoarece este usor sa mananci o multime de grasimi omega-6, poti obtine, de asemenea, un usor dezechilibru al acestor doua tipuri de grasimi.

Cu toate acestea, consumul regulat de seminte de chia te poate ajuta sa corectezi dezechilibrul.

Semintele de chia pot stimula digestia

In cazul in care pui o lingura de seminte de chia in putina apa si lasi timp de aproximativ o jumatate de ora, vei obtine un tip de solutie coagulanta, care are o consistenta de gel. Pe scurt, semintele sunt benefice pentru sistemul digestiv.

Acestea sunt abundente in fibre, iar aceasta actiune de a crea o solutie asemanatoare gelului se poate misca prin corpul tau si curata in timp ce o face.

Mai mult decat atat, acest gel poate impiedica, de asemenea, descompunerea rapida a carbohidratilor din corpul tau, deoarece incetineste actiunea enzimelor asupra carbohidratilor.

Ele sunt bogate in nutrienti

Semintele de chia au fost o hrana de baza a aztecilor, datorita capacitatii lor de a sustine si de a da rezistenta. Acestea contin 19 aminoacizi (contin toti aminoacizii esentiali, cu exceptia taurinei).

– Sunt pline cu fibre dietetice, care fac bine pentru digestie si tratarea problemelor digestive.

– Semintele de chia nu contin gluten.

– Au de 2 ori mai mult potasiu comparativ cu bananele.

– Au de 3 ori mai mult fier in comparatie cu spanacul.

– Au de 7 ori mai multa vitamina C comparativ cu portocalele.

– Au de 5 ori mai mult calciu decat laptele.

– Semintele de chia au de 8 ori mai multe grasimi omega-3 comparativ cu somonul.

– Au 20% omega-3 ALA, ceea ce le face un super-aliment pentru inima si creier.

– Sunt o sursa excelenta de antioxidanti (au o valoare de 4 ori mai mare comparativ cu afinele).

– Ele au in componenta proteine in proportie de 20%.

– Actioneaza ca un inlocuitor al oualelor. Pur si simplu amesteca-le cu apa pentru a crea un gel, si adauga amestecul la retete care necesita oua.

– Sunt benefice pentru unghiile, pielea si parul tau.

– Acestea te pot ajuta sa iti reglezi nivelul de glucoza din sange. Acest lucru le face o hrana excelenta pentru cei care sufera de diabet.

Cum sa le incorporezi in dieta ta:

Poti sa le pisezi intr-o masa cunoscuta sub numele de „pinole” si sa le adaugi la aproape orice fel de masa. Mexicanii combina seminte de chia intregi cu suc de fructe sau apa pentru a pregati chia proaspata. De asemenea, semintele pot fi incoltite in acelasi mod ca si semintele de lucerna si folosite in diferite salate.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.
Distribuie:  

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0780 (s) | 34 queries | Mysql time :0.017436 (s)