News Flash:

Iata patru vitamine organice esentiale pentru sanatatea femeii

20 Aprilie 2019
423 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.7621 RON (0.0000)
USD: 4.2658 RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti

Vitaminele si mineralele joaca un rol important in mentinerea sanatatii. Studiile efectuate de-a lungul timpului au dezvaluit faptul ca femeile sunt mai predispuse la dezvoltarea diverselor deficiente nutritionale. Vitaminele sunt substante organice, in timp ce mineralele sunt elemente anorganice provenite din pamant. 

Vitaminele si mineralele sunt asimilate in organism din plante, iar pentru a asimila cantitatea necesara de nutrienti, este necesara o dieta echilibrata. In continuare, vei vedea care sunt cele patru vitamine organice esentiale pentru sanatatea femeii.

 Vitamina A, un antioxidant care face minuni pentru organism Vitamina A este un antioxidant extraordinar, compus din retinol, retinal, acid retinoic si esteri de retinil. Aceasta este esentiala pentru buna functionare a sistemului imunitar, pentru imbunatatirea vederii, scaderea riscului de afectiuni cardiovasculare si pentru incetinirea imbatranirii pielii.

 Consumata in doze mari, vitamina A este toxica, motiv pentru care aceasta nu trebuie luata sub forma de supliment alimentar, fara a fi recomandata de medic. Exista doua forme ale vitaminei A: Forma preformata (retinol), care se gaseste doar in alimente de origine animala: ficat, branza, unt, galbenus, peste; Pro-vitamina A sau carotenoizi, care se gaseste in plante: legume si fructe colorate – morcovi, spanac, pepene galben, rosii, cartofi, piersici, caise.

 Acestea sunt convertite in vitamina A in organism. Printre semnele deficientei de vitamina A se numara urmatoarele: Probleme ale pielii; Vedere ingreunata pe timp de noapte; Senzatia de ochi uscati; Scaderea abilitatilor senzoriale. Vitamina D, cel mai bun remediu natural pentru imunitate Vitamina D este una dintre cele mai studiate vitamine in prezent.

 Conform oamenilor de stiinta, vitamina D joaca un rol deosebit de important in imunitate, sanatatea oaselor si a muschilor, pentru protectia impotriva cancerului de san si a celui ovarian, precum si pentru prevenirea diabetului.

 Vitamina D poate fi asimilata de organism din peste gras (somon, ton), lapte, iaurt, unt si ciuperci. Totusi, sursele alimentare sunt insuficiente, cea mai importanta sursa de vitamina D fiind reprezentata de expunerea la soare. Vitamina D se sintetizeaza in piele sub actiunea razelor ultraviolete.  In sezonul rece, este recomandat consumul de suplimente alimentare cu vitamina D. 

Printre semnele deficientei de vitamina D, se numara si urmatoarele: Rahitismul (caracterizat prin deformari ale scheletului); Oasele fragile.

Vezi si: De ce iti plac unele alimente si altele nu. Motivul preferintelor alimentare

Vitaminele B, aliatul de nadejde pentru reglarea metabolismului Complexul de vitamine B contine opt vitamine cu rol de coenzime, care intervin in numeroase cai metabolice. Intregul complex de vitamine B joaca un rol important in reglarea metabolismului femeii si in mentinerea sanatatii sistemului nervos. In cazul femeilor tinere, cea mai importanta vitamina din complexul de vitamine B este B9 (acidul folic). Aceasta asigura protectie impotriva malformatiilor congenitale in sarcina. 

Vitamina B12, desi este mai putin cunoscuta, are un rol deosebit de important in sanatatea femeii. Aceasta se regaseste in cereale, sparanghel si leguminoase. Deficitul de vitamina B poate da urmatoarele semne: Un apetit scazut si depresie (vitamina B1); Buze crapate, anemie, dureri la nivelul cavitatii bucale (vitamina B2); Diaree si confuzie mentala (vitamina B3); Anemie si leziuni ale nervilor (vitamina B6); Anemie, risc crescut de cancer de stomac (vitamina B12). 

Vitamina C, un remediu pentru preventia bolilor cardiovasculare Vitamina C este una dintre cele mai renumite vitamine, fiind obligatorie in orice dieta, datorita efectului sau antioxidant. Datorita acestuia, vitamina C sustine sistemul imunitar si protejeaza organismul impotriva bolilor cardiovasculare. De asemenea, aceasta ajuta la incetinirea imbatranirii pielii si grabeste vindecarea ranilor. Vitamina C este asimilata de organism din fructe si legume proaspete, in special din legume verzi si citrice. 

Printre cele mai semnificative surse de vitamina C se numara portocalele, patrunjelul, catina si fructele de padure. Deficitul de vitamina C poate fi recunoscut prin identificarea urmatoarelor semne: Scorbut; Sangerare gingivala; Vanatai; Inflamatii articulare; Vindecarea ingreunata a ranilor. Vitaminele esentiale pentru sanatatea femeii Asadar, este important sa te asiguri ca incluzi in dieta ta vitaminele care sunt esentiale pentru sanatatea oricarei femei. 

Vitamina A este un antioxidant natural, deosebit de important pentru organismul femeii. Vitamina D sustine imunitatea, complexul de vitamine B sunt un aliat de nadejde pentru reglarea metabolismului femeii si pentru sustinerea unui sistem nervos sanatos. Vitamina C este un remediu naturist excelent pentru prevenirea bolilor cardiovasculare. Daca dieta pe care o ai nu asigura aportul necesar de vitamine, poti apela cu incredere la un supliment de vitamine organice Herbagetica, pentru a contribui la mentinerea sanatatii organismului tau. 

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

vitaminele mineralele sanatatii
Distribuie:  

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1079 (s) | 34 queries | Mysql time :0.018249 (s)