News Flash:

Iata cateva solutii pentru refacerea nivelului de hidratare in zilele calduroase

13 Iunie 2019
145 Vizualizari | 0 Comentarii
Hidratare pe timp de vara

In zilele de vara este mai greu sa fii mereu hidratat deoarece transpiratia poate favoriza eliminarea energiei si a vitaminelor de care ai nevoie. Daca vrei sa te asiguri ca nu periclitezi nivelul de hidratare necesar pentru o piele neteda si multa energie este cazul sa adopti masurile propuse de nutritionisti. Nu este vorba despre bauturi sportive sau variante care contin mult zahar, ci de solutii simple, care iti protejeaza sanatatea si silueta.
 
Iata ce trebuie sa faci pentru a reveni la un nivel util de hidratare in ciuda temperaturilor ridicate de afara:
 
1. Mananca un preparat sarat
Sodiul este necesar in orice meniu pentru ca regleaza cantitatea de apa din corp. Prea mult sodiu te va deshidrata, dar daca nu obtii o cantitate suficienta efortul de a bea lichide in plus ar putea fi inutil. Nu te indrepta spre chips-uri, ci alege 2-3 biscuiti din faina integrala sau presara ½ lingurita de sare pe o banana. In acest mod vei realiza echilibrarea lichidelor din tot organismul.
 
2. Alege fructele potrivite
Majoritatea fructelor contin multa apa, dar daca esti deja obosit din cauza caldurii de afara este recomandat sa consumi o portie de capsuni sau pepene verde. Aceasta gustare te va rehidrata, adaugand nutrienti si fibre meniului zilnic. In plus, zaharul natural din fructe va creste si rezervele de glicogen, favorizand refacerea dupa antrenamentele de la sala.

Vezi si: Motive pentru care ar trebui sa bei mai multa apa
 
3. Intinde-te cateva minute
Atunci cand esti deshidratat este indicat sa folosesti cat mai putina energie.
Corpul tau va utiliza toate rezervele disponibile pentru a echilibra totalul de lichide si a realiza fiecare functie vitala in mod corespunzator. Este ideal sa te odihnesti 15-20 de minute pentru a-ti reveni mai usor.
 
4. Pregateste-ti un cocteil cu suc de lime
Este vorba, bineinteles, de o varianta fara alcool. Pentru a ocoli bauturile sportive poti sa-ti prepari chiar tu o bautura care va contine sare, zahar, suc de lime si alte fructe. Raportul optim dintre cantitatea de zahar si sare trebuie sa fie de 10 la 1. Acest truc te va ajuta si sa obtii un gust foarte bun. Citricele sunt ideale pentru rehidratarea rapida, iar sucul de lime in special iti va da multa energie. Ia un pahar cu apa, adauga sare, zahar, 3 linguri de suc de lime si 3-4 capsuni sau zmeura.
 
5. Bea un pahar cu lapte
Poate nu banuiai, dar specialistii au descoperit ca un pahar cu lapte are un efect de hidratare mult mai intens decat o cantitate identica de apa. Pentru a-ti reveni mai rapid bea lapte semidegresat sau degresat. Grasimea din laptele integral va incetini procesul de inlocuire a fluidelor pierdute de organism.
 
6. Alege o portie de supa
Supa contine sodiu si apa, o combinatie eficienta in lupta impotriva deshidratarii. Adauga si legume pentru un plus de vitamine si minerale.

7. Nu uita de apa
Ramane o alegere foarte buna pentru ca la baza deshidratarii va fi mereu pierderea apei din organism. Fii atent sa bei incet pentru ca daca exagerezi vei incetini echilibrarea organismului si ar putea aparea starea de greata.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

vara hidratare piele temperaturilor
Distribuie:  

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1119 (s) | 34 queries | Mysql time :0.015739 (s)