News Flash:

Hrana sanatoasa pentru unghii frumoase

14 Februarie 2011
2857 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6540 RON (0.0000)
USD: 4.1197 RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Toata lumea isi doreste unghii frumoase si sanatoase, precum cele din reclame, dar numai oja si vizitele la salon pentru manichiura si pedichiura nu sunt sufciente. Nu oja face unchiile frumoase, nu va lasati ademeniti de reclame.

Frumusetea si rezistenta unghiilor vin din interior, de la ceea ce mancam si bem. Curatatul unghiilor si vopsirea lor cu oja nu fac decat sa le dea un aspect mai ingrijit, mai placut si un plus de stralucire, culoare si vioiciune.

Lipsa de vitamine, minerale si enzime se "citeste" in unghii. Sunt personae care efectiv sufera pentru ca unghiile lor au un aspect sters, bolnavicios, se rup si se sfarama si nu inteleg de ce li se intampla asa ceva pentru ca nu lucreaza in mediu toxic si nici nu fac treburi grele care sa afecteze aspectul unghiilor.

Vitamina A si calciul sunt absolut necesare pentru unghii puternice. O cura de suc proaspat de morcov in combinatie cu suc de sfecla rosie, de 7 sau 9 zile, ar fi ideala pentru refacerea stocului de vitamina A. Fructele de mango contin, de asemenea, multa vitamina A si acum e anotimpul lor.

Laptele si produsele lactate nu ar trebui sa lipseasca din meniul zilnic. Un iaurt pe zi, de preferinta preparat in casa, fara alte adasuri, este absolut necesar pentru ca are calciu.

Lipsa zincului din organism face ca pe unghii sa apara pete albe, acele "noite" care dau unghiilor un aspect neplacut, neuniform. Zincul se poate procura din carne, peste si fructe de mare, nuci, oua, seminte si drojdie de bere.

Lipsa vitaminei B12, face ca unghiile sa se rupa usor si sa capete un aspect intunecat, morbid, suferind. Vitamina B12 se gaseste numai in alimentele de origine animala. E recomandat ca din meniul zilnic sa nu lipseasca ficatul, laptele si produsele lactate, ouale, fructele de mare.

Din meniul zilnic al persoanelor care vor unghii puternice si sanatoase, nu ar trebui sa lipseasca alimentele care contin mult sulf, ca broccoli, pestele si ceapa, si nici alimentele bogate in biotina, precum soia, cerealele integrale si drojdia de bere.

Un rol deosebit il are si hidratarea sanatoasa a organismului. Un pahar de apa minerala pe zi, dar nu mai mult ca baloneaza, reface stocul de minerale de care organismul si implicit si unghiile au nevoie.

Fructele si legumele crude consummate zilnic ofera organismului vitaminele, mineralele si enzimele de care acesta are nevoie ca sa functioneze normal si omul sa fie multumit nu numai de sanatatea interioara ci si de aspectul sau exterior.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0965 (s) | 35 queries | Mysql time :0.020986 (s)