News Flash:

Gustari energizante pentru zile toride

2 Septembrie 2011
1011 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6663 RON (+0.0001)
USD: 4.0420 RON (+0.0180)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Vara nu da semne ca ar pleca de la putere. Meteorologii spui ca vor mai exista temperaturi care vor trece de 30 grade.

Asadar, va mai fi cald o perioada, iar hrana trebuie aleasa in asa fel incat sa asigure necesarul de apa si nutrienti de care are nevoie organismul intr-o zi fierbinte.

In piete, se gasesc fructe din belsug care pot fi consummate ca atare, sub forma de suc ori combinate, in salata. Consumul de fructe proaspete are efecte benefice asupra intregului organism caruia ii asigura mai multa energie si vitalitate de care chiar este nevoie in zilele calde.

Pepenele verde sau harbuzul ar fi cel mai indicat fruct acum, cand se gaseste peste tot si este si foarte ieftin. Nu trebuie ocolite nici piersicile, bune, mai ales, dimineata. Merele varatice sunt pe terminate, cele de toamna au inceput sa apara. Pastreaza-le la rece, la frigider, si scoate cate unul cand vrei sa-ti astamperi setea ori daca simti foame de dulciuri. Tine cont ca fructele, indiferent care, nu se mananca niciodata imediat dupa masa, ci la o ora sau doua.

Iaurtul poate fi, de asemenea, o gustare delicioasa si sanatoasa cu conditia sa ti-l prepari tu, acasa. Iaurtul are mult calciu, putine grasimi si chiar nutritionistii il recomanda in curele de slabire. Evita iaurtul din comert pentru ca are coloranti si este plin de zahar.

Un borcan de iaurt pe zi te ajuta la digestie si iti sporeste imunitatea. Iaurtul preparat in casa are mai mult calciu si fermenti lactici decat cel luat din comert. Iaurtul preparat de tine este cel mai sanatos si cel mai igienic din cate poti gasi, deoarece e pregatit cu atentie si multa dragoste pentru noi si ai nostri.

Iaurtul se prepara foarte simplu, intr-un timp destul de scurt: incalzim jumatate din cantitatea de lapte pe care o avem si oprim focul cand din lapte incep sa iasa aburi. Combinam laptele incalzit cu cel rece si il turnam in borcanele deja pregatite. Pentru inceput trebuie si niste iaurt din comert - pentru cuibusor sau maia - cate o lingura in fiecare borcan, pana la prima productie de iaurt. Se amesteca bine cu lingura in fiecare borcan, dupa care le acoperim cu servetele si o paturica sau prosoape de bucatarie mai groase. Se poate folosi si smantana.

In 10-12 ore, uneori si mai mult, ar trebui sa avem iaurtul, asta depinde si de cat de cald este in casa. Dupa ce iaurtul s-a facut, se pun capacele la borcane si fiecare borcan trebuie sa fie trecut printr-un jet de apa rece, ca sa se opreasca fermentatia. Se pastreaza la frigider. Aveti grija ca, de fiecare data, sa opriti jumatate de borcan de iaurt pentru data viitoare cand veti pregati un alt iaurt.

Legume precum castravetele, slab in calorii dar bogat in apa si minerale ca magneziu, potasiu, calciu, sodiu si multe altele precum si rosia, bogata in vitamina C, au un continut ridicat de fibre, te satura repede si ard grasimile. Le poti consuma ca atare, cu branza sau oua ori sub forma de salata la care mai adaugi cateva frunze de salata verde, o ceapa tocata, rosie sau verde, zeama de lamaie si ulei de masline.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.
Distribuie:  

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1088 (s) | 34 queries | Mysql time :0.022437 (s)