News Flash:

Fructul de kiwi, plin de beneficii pentru sanatatea ta. Iata de ce trebuie sa-l consumi cat mai des in acest anotimp

19 Februarie 2018
399 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6559 RON (+0.0040)
USD: 3.9517 RON (-0.0226)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti

In afara de gustul sau bun, kiwi ofera o multitudine de nutrienti necesari pentru organism.

Este o sursa excelenta de vitamina C si contine, de asemenea, cantitati importante de vitaminele A, E si K. Afla care sunt beneficiile pentru sanatate ale consumului de kiwi.

Continutul de mineral al unui fruct kiwi include o cantitate mare de potasiu, precum si calciu, magneziu si fosfor.

In plus, are si numeroase fibre alimentare.

Toate mineralele intr-un fruct
Kiwi este un fruct cu proprietati curative de netagaduit. Cel putin 10 boli pot fi tinute departe daca vom consuma zilnic fructe de kiwi. Chiar daca nu este originar de pe plaiurile noastre, nu e cu nimic mai prejos decat faimosul mar, iar in unele privinte il si intrece. Cine are nevoie de kiwi? Oricine, pentru ca, in afara de calitatile lui vindecatoare, acest fruct are si un rol dovedit in profilaxia diferitelor afectiuni. Asa ca, nicio zi fara kiwi si n-o sa va mai plangeti de nimic!

Conform unor studii recente, kiwi este unul dintre fructele cu cele mai multe substante nutritive. De exemplu, e bogat in luteina, o substanta apreciata din ce in ce mai mult pentru eficacitatea ei in reducerea riscului de aparitie a cancerului, a bolilor de inima si in prevenirea cataractei. Kiwi este considerat a fi, dupa porumb, fructul cu cea mai bogata sursa de luteina. Cuprul este un mineral cu rol vital in procesul de crestere a copiilor pentru ca ajuta la intarirea oaselor, la dezvoltarea creierului si la intarirea sistemului imunitar. Gasim cupru din plin tot in fructul de kiwi. Acesta mai contine potasiu, mai mult decat au bananele. Acest element ajuta la functionarea eficienta a inimii si la controlul presiunii arteriale. Alte minerale si substante din fructul verde, acrisor: magneziu, fier, calciu, vitaminele E, B6, C, acid folic, magneziu, crom, potasiu. Nu uitati ca semintele de kiwi sunt cele care incorporeaza toti nutrientii: proteine, vitamine, minerale.

Il poti consuma ca atare sau sub forma de salate de fructe. Il mai poti adauga la smoothie-uri sau la sucuri.

Beneficiile pentru sanatate ale consumului de kiwi: Ajuta la tratarea astmului

Kiwi poate ajuta la ameliorarea simptomelor de astm brosic cum ar fi respiratia suieratoare si tusea.

Vitamina C si antioxidantii din kiwi ajuta la tratarea astmului bronsic si pot preveni crizele de astm.

Un studiu publicat in 2000, in Thorax, a analizat efectul citricei si kiwi in peste 18.000 de copii cu varste intre 6 si 7 ani care traiesc in centrul si nordul Italiei.

Cercetatorii au concluzionat ca cei care au consumat cele mai multe citrice si kiwi (intre 5 si 7 portii pe saptamana) au avut o incidenta mai mica de respiratie suieratoare cu 44%.

De asemenea, s-a observat o imbunatatire semnificativa si in cazul urmatoarelor simptome: diminuarea capacitatii pulmonare, tusea pe timp de noapte, tusea cronica si a rinitei alergice.

Beneficiile pentru sanatate ale consumului de kiwi:

Stimuleaza digestia

Cei care au probleme digestive ar trebui sa incerce sa manance doua-trei kiwi pe zi.

Fructul contine fibre alimentare, care stimuleaza digestia.

Pe langa faptul ca ajuta la digestia proteinelor, kiwi ajuta si la prevenirea constipatiei si la mentinerea sanatatii tractului digestiv.

Beneficiile pentru sanatate ale consumului de kiwi:

Controleaza nivelurile de zahar din sange.

Kiwi poate fi consumat si de persoanele care sufera de diabet de tip 1 sau 2. Indicele sau glicemic variaza de la 47 la 58.

Fiind bogat in fibre si bogat in carbohidrati, kiwi ajuta la controlul nivelurilor de zahar din sange si la scaderea colesterolului.

De asemenea, ajuta la tratarea complicatiilor asociate cu diabetul, cum ar fi ulceratiile piciorului.

Persoanele diabetice ar trebui sa manance un kiwi pe zi pentru a ajuta la controlul nivelurilor de glucoza din sange si pentru a oferi o alternativa sanatoasa la gustari bogate in grasimi sau zahar.

Trucuri ca sa incluzi kiwi in alimentatia ta

Pune felii de kiwi peste cerealele integrale pe care le consumi la micul dejun;

Mananca felii de kiwi cu un pumn de migdale ca o gustare intre mesele principale;

Pune peste salata de cruditati cateva felii de kiwi. Datorita continutului ridicat in vitamina C, kiwi va favoriza absorbtia fierului din verdeturi;

Prepara o salsa de kiwi amestecandu-l cu ananas, patrunjel si ceapa rosie. Dr. Oz recomanda sa pui salsa peste o bucata de peste sau pui la gratar;

Fa inghetata de kiwi, amestecand in robotul de bucatarie mai multe fructe de kiwi pe care sa le pui in forme pentru inghetata pe bat si sa le lasi la congelator.

sursa
 

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

vitamina fibre alimentare kiwi
Distribuie:  

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1144 (s) | 35 queries | Mysql time :0.019083 (s)