News Flash:

FABULOS! Cum sa slabesti prin dieta cu oua. Iata cate kilograme poti da jos intr-un timp scurt

18 Ianuarie 2016
884 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6540 RON (0.0000)
USD: 4.1197 RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
oul spart
Dieta cu oua este una sanatoasa insa pe langa oua contine si legume cu indice glicemic redus, verdeturi si citrice, care catalizeaza proteinele in metabolism. Cu ajutorul acestui regim puteti slabi 7 kg in doar 7 zile, iar in acest articol va explicam cum puteti realiza acest lucru.
Cum ne ajuta dieta cu oua?
Asa cum ii spune si numele, aceasta cura se bazeaza pe oua, iar acestea pot fi numite alimente nutritive datorita continutului ridicat de proteine, 12 vitamine, fier, acid folic, acizi grasi omega-3 si multe minerale. Acizii grasi omega-3 nu sunt produsi in mod natural de catre corp, de aceea trebuie sa ii luam din mancare; acestia ne ajuta sa ne mentinem stralucirea tenului si a parului. Vitamina D joaca un rol important in cresterea imunitatii organismului, facandu-l rezistent impotriva unor boli teribile, precum cancerul. Cea mai buna calitate a oualor este ca pot hrani fara a provoca luarea in greutate. In plus, mentin satietatea: daca mancati doua oua la micul dejun, nu vi se va face foame prea curand. Un ou contine 60-70 calorii, avand aceleasi proprietati nutritive ca pestele, carnea, nucile si fasolea uscata.
Reguli si sfaturi privind dieta cu oua:
– nu aveti voie sa folositi ulei in salate, dar puteti folosi otet
– cafeaua si ceaiul se beau fara lapte si zahar (sau alti indulcitori)
– este necesar sa beti 2 litri de lichide pe zi (apa, supe sau alte bauturi cu 0 calorii)
– nu este permis alcoolul
– nu se adauga nimic in plus meselor fata de alimentele permise
– nu este voie sa se foloseasca unt sau ulei, ci se prepara doar la gratar sau intr-o tigaie in care sa nu se lipeasca
– in dieta cu oua puteti manca orice cantitate dintre alimentele permise
– micul dejun este intotdeauna acelasi
– puteti prepara ouale oricum doriti (insa fara unt)
– dieta cu oua nu este pentru persoanele care au colesterolul ridicat
– evitati fructele si legumele cu indice glicemic mare, precum: orez alb, paste, paine.
– nivelul carbohidratilor trebuie sa ramana mic, daca vreti sa slabiti
– deoarece nivelul proteinelor este foarte ridicat, se recomanda sa consumati multa apa pentru a preveni constipatia.
– daca vreti sa pierdeti 1 kg mai usor, atunci urmati ziua 2 si ziua 3 din dieta cu oua in fiecare saptamana in 2 zile combinate; mancati normal (insa fara sa abuzati) in celelalte 5 zile si procedati in acest mod pana cand ajungeti la greutatea dorita.
– unul dintre avantaje este ca dieta cu oua nu necesita costuri suplimentare fata de cele necesare unei aprovizionari obisnuite de la supermarket
Iata un exemplu de meniu din dieta cu oua:
LUNI (ZIUA 1)
Micul dejun: 1 grapefruit; 3 oua; cafea sau ceai
Pranz: 3 oua; rosii; cafea sau ceai
Cina: 3 oua; salata mixta, 1 felie mica de paine crocanta
MARTI (ZIUA 2)
Micul dejun: 1 grapefruit; 1 – 2 oua; cafea sau ceai
Pranz: 1– 2 oua; grapefruit (orice cantitate); cafea sau ceai
Cina: friptura, rosii, laptuca, spanac, telina, castraveti; cafea sau ceai
MIERCURI (ZIUA 3)
Micul dejun: 1 grapefruit; 1 – 2 oua; cafea sau ceai
Pranz: 1 – 2 oua, rosii, spanac; cafea sau ceai
Cina: 2 bucati de friptura (poate fi si de miel)
JOI (ZIUA 4)
Micul dejun: 1 grapefruit; 1 – 2 oua; cafea sau ceai
Pranz: salata mixta; grapefruit (orice cantitate); cafea sau ceai
Cina: oua, branza quark, spanac, paine crocanta; cafea sau ceai
VINERI (ZIUA 5)
Micul dejun: 1 grapefruit; 1 – 2 oua; cafea sau ceai
Pranz: oua; spanac; cafea sau ceai
Cina: peste (cu nr. scazut de grasimi, de exemplu ton, cod, somon), salata mixta, paine crocanta
SAMBATA (ZIUA 6)
Micul dejun: 1 grapefruit; 1 – 2 oua; cafea sau ceai
Pranz: salata de fructe
Cina: friptura, telina, rosii, castraveti; cafea sau ceai
DUMINICA (ZIUA 7)
Micul dejun: 1 grapefruit; 1 – 2 oua; cafea sau ceai
Pranz: pui la gratar, rosii; grapefruit; cafea sau ceai
Cina: supa de legume (grasimea trebuie inlaturata), pui, rosii, castraveti, varza gatita, telina; grapefruit; cafea sau ceai
Avantajele dietei cu oua:
– nu trebuie sa va fortati sa consumati alimente fara gust, deoarece ouale sunt delicioase
– ouale se prepara usor si nu veti petrece mult timp in bucatarie.
– dieta cu oua ofera multe retete gustoase, usor de preparat
– pe langa faptul ca ouale sunt satioase, stimuleaza procesul de ardere a grasimilor
Dezavantaje:
– ouale nu vor lipsi din meniul zilnic, asadar exista posibilitatea sa va plictisiti de ele
– deoarece dieta cu oua contine un numar ridicat de proteine, dar redus in carbohidrati,  poate duce la ameteli, greata, dureri de cap, respiratie neplacuta, flatulenta si constipatie in primele zile ale curei
– rezultatele pierderii in greutate vor fi temporare si se vor pierde cand veti reveni la vechile obiceiuri alimentare
– nu veti avea cum sa faceti sport sau exercitii de intretinere, deoarece dieta cu oua este slaba in calorii si carbohidrati, asadar nu veti avea energie suficienta pentru a depune efort intens
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0690 (s) | 24 queries | Mysql time :0.013042 (s)