News Flash:

Exercitii simple pentru sani fermi

12 Aprilie 2013
1531 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6635 RON (+0.0045)
USD: 4.1283 RON (-0.0057)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti

Odata cu trecerea timpului sanii isi pierd din fermitate. Afla care sunt exercitiile care te pot ajuta sa ai sani mai fermi si mai frumosi…

Exercitiile pe care vi le propunem sunt necesare pentru dezvoltarea muschilor pectorali, pentru tonifierea pieptului si supletea umerilor si a bratelor. Exercitiile sunt usor de facut si am sa va explic mai jos cum se executa fiecare miscare…

Sanii fermi si bine conturati sunt mult mai atragatori decat cei lasati, indiferent de dimensiunile lor. Exercitiile pentru sani fermi sunt foarte simple, nu necesita un mare efort fizic sau prea mult timp.

Iata cateva exercitii pentru a avea sani fermi si frumosi:

Exercitiul 1

Ne asezam pe spate pe o salteluta si intindem bratele in lateral tinand o gantera in fiecare mana. Apropiem bratele catre piept si le indepartam incordand abdomenul. Se vor face 3 serii a cate 10 exercitii. Putem face mai multe serii dupa ce ne obisnuim cu acest exercitiu. Daca nu aveti gantere puteti folosi doua sticle de jumatate de litru cu apa.

Exercitiul 2

Pentru urmatorul exercitiu trebuie sa stam in picioare, cu picioarele departate; folosim din nou ganterele pe care sa le ridicam alternativ. Repetam exercitiul de 10 ori.

Exercitiul 3

Stam in picioare si ridicam lateral bratele in care tinem ganterele, mentinandu-le paralel cu solul; lasam bratele pe langa corp si apoi repetam miscarea cu ambele brate in acelasi timp.

Exercitiul 4

Ne asezam in fata unui perete si ne apleacam usor, sprijinindu-ne cu palmele de perete. Impingem cat putem de tare si apoi revenim la pozitia initiala.

Exercitiul 5

Unim palmele in fata pieptului si impingem cu putere din ambele parti. Acest exercitiu este foarte eficient si il putem face oricand, chiar si intr-o pauza la birou.

Pe langa aceste exercitii, trebuie sa adoptam un stil de alimentatia sanatoas, incluzand in meniu proteine (linte, mazare, soia, fasole, etc), legume (stevie, spanac, salata verde, marar, patrunjel), fructe proaspete (portocale, mere, kiwi, ananas, etc) si grasimi sanatoase (somon, macrou, nuci, migdale, etc).
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

sanii fermitate exercitiile atragatori sani fermi exercitiul 1
Distribuie:  

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0931 (s) | 35 queries | Mysql time :0.018423 (s)