News Flash:

Exercitii pentru imbunatatirea performantelor sexuale

26 Martie 2011
2114 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6658 RON (-0.0009)
USD: 4.0493 RON (+0.0134)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Nu lasa sa se aseze praful peste viata sexuala! Daca simti ca varsta sau psihicul isi pun tot mai mult amprenta asupra calitatii relatiilor sexuale, e timpul sa revii in forma cu ajutorul exercitiilor recomandate de specialisti!

1. Kama – gimnastica sexy care le innebuneste pe femei si pe barbatii care le privesc

Kama este noua moda de peste hotare in materie de exercitii fizice care imbunatatesc performantele sexuale ale femeilor.
Un mix de yoga, pilates si dans senzual, kama le invata pe femei sa se unduiasca seducator, sa isi iubeasca corpul si sa-si lucreze cea mai feminina zona a corpului lor abdomenul si zona pelviana.

Printre avantaje se numara:
- arderea grasimilor din zonele cu probleme pentru femei: abdomen, solduri, coapse, interiorul coapselor
- intarirea zonei pelvine responsabila cu sexualitatea, fertilitatea si nasterea
- cultivarea sexualitatii
- inlocuirea poftelor alimentare cu apetitul sexual
- imbunatatirea posturii si a flexibilitatii
- relaxarea

Acest nou tip de gimnastica provine din Canada unde a declansat o adevarata miscare si a fost inventat de Halyna Skrypnyk, o dansatoare fosta Miss Canada si Melissa Hershberg, doctor in fitness. 

2. Genuflexiuni

Desi aceste exercitiu se recomanda de obicei pentru tonifierea picioarelor si feselor, el este deosebit de util si pentru stimularea circulatiei sangvine in zonele genitale, stimulandu-ti astfel libidoul. Multe femei au nevoie de un pic de ajutor sportiv pentru a-si pune sangele in miscare in "emisfera sudica" a corpului lor.

Cu cat te cobori mai mult, cu atat mai mari vor fi beneficiile. Impinge-te in calcaie si tine-ti incordati abdominalii in timp ce te intorci in pozitia initiala. Fa genuflexiunile incet, cate 15-30 repetitii.

3. Pozitia bebelusului fericit

Flexibilitatea merge mana in mana cu viata sexuala satisfacatoare. Pana la urma, cine si-ar dori sa aiba dureri de picior sau de spate in momentul culminant? De aceea intinderile sunt foarte benefice in pregatirea actului sexual. Pozitia bebelusului fericit te salveaza de durerile surpriza!

Aceasta intinde sira spinarii si relaxeaza in acelasi timp muschii aductori, care sunt extrem de solicitati in pozitiile sexuale traditionale, precum misionarul. Stai pe spate, cu genunchii indoiti la piept. Prinde-ti degetele de la picioare cu ambele maini, permitand genunchilor sa cada pe podea. Aliniaza-ti gleznele cu genunchii, astfel incat gambele sa fie perpendiculare pe podea. Impinge in jos cu mainile pentru a incuraja o deschidere si mai mare. Stai in aceasta pozitie 3-5 minute.

4. Exercitii cu gantere

Studiile arata ca testosteronul joaca un rol important in apetitul sexual atat la femei cat si la barbati, de aceea un pic de muschi la maini nu ti-ar strica! Pune-ti bicepsii la lucru cu ganterele din dotare. Fa cate 15-20 repetitii in fiecare zi.

5. Exercitiile Kegel

Exercitiile Kegel, pentru intarirea musculaturii pelvine, dau rezultate in privinta placerii sexuale. Ele constau in contractarea si relaxarea succesiva a muschilor pelvini, avand drept consecinta obtinerea de orgasme mai puternice si prevenirea incontinentei urinare si a prolapsului pelvin.

Pentru a executa corect un exercitiu Kegel, incordeaza-ti muschii pelvini (cei care controleaza jetul de urina) timp de 5 secunde, relaxeaza si repeta. Expertii recomanda sa faci aceste exercitii cel putin 5 minute in fiecare zi. Poti sa le faci oriunde – chiar si acum – si nimeni nu-si va da seama!

6. Podul

Podul te ajuta sa-ti intaresti partea inferioara a spatelui, muschii gluteali si tendoanele genunchilor. Aceasta pozitie amplifica placerea sexuala a femeii deoarece ea imbunatateste puterea si rezistenta muschilor, ajutand la opunerea de rezistenta in timpul penetrarii, amplificand astfel intensitatea placerii.

Stai pe spate cu genunchii indoiti si talpile pe podea. Bratele stau de-o parte si de alta a corpului, ridica-ti soldurile in aer si incordeaza-ti muschii gluteali. Continua sa te inalti, iar cand ai ajuns la maximum mentine-ti pozitia 10 secunde, respirand normal, apoi coboara-te incet si relaxeaza-te cateva secunde inainte sa repeti iar. Fa cate 3 seturi a 10 repetitii fiecare.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

2 genuflexiuni 6 podul
Distribuie:  

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1185 (s) | 35 queries | Mysql time :0.018389 (s)