News Flash:

Exercitii pentru coapse subtiri

6 August 2011
1974 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6669 RON (0.0000)
USD: 4.0761 RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Grasimea din zona coapselor iti poate da multa bataie de cap, mai ales daca ai o slujba care implica statul pe scaun timp de multe ore. Afla cu ce exercitii usoare iti poti subtia coapsele.

Daca alegi sa transformi exercitiile pentru coapse intr-o rutina de intretinere permanenta, vei observa cu siguranta cum coapsele tale se transforma si devin mai subtiri, in timp ce tu castigi tonus muscular.

Incearca cele sapte exercitii pentru coapse subtiri pe care le poti repeta oricand acasa, fara echipament special sportiv special.

Stai dreapta cu picioarele usor departate

Stai dreapta cu picioarele usor departate. Apleaca-te apoi in jos din mijloc si incearca sa atingi cu mana stanga degetul mare de la piciorul drept.

Repeta miscarea cu mana dreapta si degetul de la piciorul stang. Pentru cele mai bune rezultate, repeta miscarea de 15 ori pentru fiecare mana, alternand mainile la fiecare repetare.

Incepi stand dreapta

Incepi stand dreapta, cu picioarele departate si cu mainile pe solduri. Pastrandu-ti spatele drept, indoaie-ti genunchii si misca mainile de la solduri inspre genunchi.

Pastreaza pozitia pentru cateva secunde, fara sa iti extenuezi prea mult muschii, apoi repeta de inca 9 ori miscarea pentru un set complet.

Sprijina-ti spatele de perete

Sprijina-ti spatele de perete, cu picioarele usor in fata. Apleaca-te usor fara sa te misti de langa perete, pana cand coapsele tale ajung perfect paralele cu podeaua.

Cand genunchii sunt indoiti la 90 de grade, pastreaza pozitia pentru cateva secunde, apoi revino la pozitia initiala si repeta miscarea de inca 8 sau 9 ori.

Intinde-te pe podea

Intinde-te pe podea, pe partea dreapta, cu capul pe bratul si cotul drept si cu picioarele unul peste celalalt.

Ridica piciorul stang la cativa centimentri in aer, apoi ridica si piciorul drept pana cele doua se lipsesc.

Foloseste-te de mana libera pentru a-ti pastra echilibrul. Pentru cele mai bune rezultate, repeta miscarea intr-o serie de 10 pe fiecare parte.

Stai dreapta avand in fata un scaun cu spatar

Stai dreapta avand in fata un scaun cu spatar. Ridica piciorul drept lateral cat de sus poti, sprijinindu-ti mainile de scaun.

Pastreaza pozitia cu piciorul ridicat timp de cateva secunde, apoi revino la pozitia initiala.

Daca realizezi zece repetari pentru fiecare picior, alternand intre dreptul si stangul la fiecare repetare, muschii tai vor fi tonifiati, iar coapsele tale se vor subtia.

Paseste cu piciorul drept in fata

Paseste cu piciorul drept in fata si indoaie-ti genunchiul lasandu-se incet catre podea, pana cand genunchiul tau stang aproape o atinge.

Coapsa ta stanga ar trebui sa fie perfect aliniata cu spatele. Ridica-te in pozitia initiala apasandu-ti greutatea pe piciorul drept.

Repeta in serii de cate 10 x 2, alternand piciorul la fiecare repetare.

Stai cu picioarele departate

Stai cu picioarele departate pana in dreptul umerilor si incruciseaza-ti bratele pe piept. Inspira si lasa-te in jos ca si cum ai fi pe cale sa te asezi pe un scaun.

Pastreaza-ti spatele drept si capul sus cat timp te apleci pana cand genunchii sunt aliniati cu degetele de picioare. Expira in timp ce te ridici si iti indrepti picioarele.

Transforma exercitiile pentru coapse intr-un obicei zilnic, sau practica exercitiile de doua-trei ori pe saptamana pentru a obtine un tonus muscular mai bun si coapse mai subtiri si mai frumoase.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0705 (s) | 24 queries | Mysql time :0.015012 (s)