News Flash:

Exercitii fizice pe care le poti face la birou

7 Iunie 2013
1249 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6639 RON (0.0000)
USD: 4.1179 RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti

Sedentarismul de la birou in combinatie cu poftele ocazionale iti dau mari batai de cap. Fara sa vrei ai inceput sa iei in greutate si sa ai dureri musculare permanente. Iata cateva exercitii fizice simple pentru birou care sa te ajute sa fii mereu in forma.

Abdomene

Gata cu colaceii de grasime! Stai pe marginea scaunului (fara roti), lasa-te pe spate si tine scaunul cu ambele maini. Ridica talpile cativa centimetri deasupra solului, tinand genunchii intinsi. Repeta exercitiul de 10 ori.

Postura impunatoare

Din pozitia de sezut pe scaun (fara roti) ridica-te in picioare cu spatele drept si abdomenul incordat. Repeta exercitiul de 10 ori, incet. Acesta te va ajuta sa iti imbunatatesti postura pe scaun dar si sa scapi de durerile de gat si de spate.

Umeri detensionati

Fa cercuri in fata cu ambii umeri, 20 de repetari si apoi schimba directia, inapoi. Ridica mana dreapta in fata apoi plaseaza palma pe piept in partea stanga. Ridica si mana stanga si plaseaza palma pestea cea dreapta, fara sa o atingi. Descrie miscari circulare cu palma stanga deasuprea palmei drepte care trebuie sa stea pe loc.

Picioare usoare

Asigura-te ca tii spatele drept pe tot parcursul exercitiului si tine picioarele bine sprijinite in podea. Pune-ti palmele pe piciorul drept pe care il ridici apoi de la sold si il intinzi inainte dupa care il tii in aer timp de 10 secunde. Fa la fel si cu stingul.

Fara dureri de spate

Acest exercitiu poti sa il faci atat stand in picioare cat si pe scaun. Pune-ti palmele pe partea de jos a spatelui cu degetele in jos si lasa-te pe spate. Impinge piepul in sus spre cer si tine coatele indreptate spre spate. Pastreaza pozitia timp de 15 secunde, fa o pauza si repet-o de cate ori simti nevoie.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

sedentarismul birou dureri musculare exercitii fizice abdomene
Distribuie:  

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1009 (s) | 35 queries | Mysql time :0.033947 (s)