News Flash:

Exerciii de la Cori Gramescu pentru coapse subtiri

28 Martie 2013
2218 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6586 RON (-0.0004)
USD: 4.0976 RON (+0.0122)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti

Coapsele si fesele vorbesc despre feminitate. Uneori, prin alegeri vestimentare foarte inspirate si trucuri de stil, poti corecta micile imperfectiuni ale corpului, insa ce este de facut atunci cand alegi rochii mulate, care scot formele in evidenta?

Vestea buna e ca exista exercitii simple care te ajuta sa iti modelezi coapsele asa cum iti doresti, cu rezultate foarte bune si rapide. Cori Gramescu iti ofera cateva sfaturi pentru ca efectul sa fie cel dorit. Pentru cele mai bune rezultate este recomandat sa ai un plan de actiune de 1-2 luni, cel putin. Nu spera la rezultate-miracol in 2 saptamani. Este nerealist si te vei descuraja.

Urmatoarele exercitii te ajuta sa modelezi musculatura coapselor. Desi simple, miscarile sunt extrem de eficiente. Acestea combina principiile de baza din Pilates (stabilitate, control, forma de executie care tine cont de aliniamentul natural al corpului) cu eficienta data de concentrarea musculara mentinuta pe durata intregului program de antrenament. Astfel, vei obtine rezultate vizibile in cel mai scurt timp posibil.

Intinde-te pe spate, cu genunchii flexati, si tine talpile departate la nivelul soldurilor. Mainile sunt intinse pe langa corp, abdomenul incordat. Stabilizeaza pozitia si ridica un picior de pe podea pana cand coapsa devine perpendiculara pe sol. Ridica bazinul lent, inspira si coboara lent, fara sa mai atingi solul. Repeta de 20 de ori cu fiecare picior. In acest mod iti vei tonifia musculatura coapselor, iar fesele vor deveni ferme.

Cori Gramescu exercitii coapse

Stai intinsa pe lateral, sprijina capul in podul palmei si tine genunchiul de pe sol flexat. Ridica piciorul de deasupra la nivelul soldului. Incordeaza abdomenul si fesele si trage genunchiul spre piept.

Mentine gamba paralela cu solul si executa miscarea lent si controlat. Fa aceeasi miscare de 30 de ori si apoi schimba partea. In acest fel o sa modelezi muschii de pe laterala coapsei si a feselor, pentru tonus si fermitate.

Intinde-te pe lateral, tine capul sprijinit in podul palmei si picioarele intinse in linie cu trunchiul. Incearca sa mentii echilibrul corpului si sa ridici piciorul de deasupra pana la nivelul soldului.

Cori Gramescu exercitii coapse intinsa

Ridica si piciorul de pe sol pana cand lipesti coapsele, mentine o secunda si apoi coboara lent amandoua picioarele pe pamant. Acest exercitiu trebuie repetat de 30 de ori pentru fiecare picior. Cu ajutorul acestuia o sa intaresti zona interna a coapselor si o sa iti faci fesele ferme.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

coapsele fesele feminitate exercitii cori gramescu
Distribuie:  
Loading...

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0678 (s) | 24 queries | Mysql time :0.012951 (s)