News Flash:

DIETA UIMITOARE! Cura care te ajuta sa slabesti 7 kilograme

6 Ianuarie 2016
539 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6605 RON (0.0000)
USD: 4.1120 RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
diet
De o saptamana ma aflu in Germania. Incerc sa ma dumiresc cum reusesc nemtii sa slabeasca, cei care reusesc si nu sunt putini, desi ocupa un loc fruntas in topul popoarelor obeze.
Au paine buna - peste 600 de tipuri, peste 1.200 de produse de patiserie. Iar lista continua la nesfarsit cu produse bio – in unele supermarketuri e foarte greu sa gasesti si variantele “non-bio” ale unor produse de baza.  Atat de diferit fata de Romania, dar evident cu preturi pe masura.
Asadar, m-am interesat cum slabesc germanii atunci cand isi doresc sa slabeasca si am aflat despre noua dieta germana, care promite ca te poate ajuta sa slabesti 7 kilograme, in doua saptamani. Atentie insa, doctorii avertizeaza asupra faptului ca a slabi sanatos inseamna a nu pierde mai mult de 4 kilograme pe luna.
Luni

Mic dejun: o cana de ceai sau cafea neagra, o felie de paine.
Pranz: 2 oua fierte tari, rosii, 80 g spanac asezonate cu putin ulei de masline
Cina: o friptura la gratar sau la cuptor, 150 g de salata de rosii cu ceapa verde sau salata de sezon.
Marti
Mic dejun: o cana de ceai sau de cafea, o felie de paine
Pranz: 200 grade salata: rosii cu varza, ulei de masline, o portocala sau doua mandarine. Fructele pot fi si un mar mare si cateva prune uscate.
Cina: 2 oua fierte, 200 grame carne gatita, 80 g salata.
Miercuri
Mic dejun: cafea sau ceai
Pranz: un ou fiert, 100 g de branza, 200 g morcovi fierti asezonati cu ulei de masline.
Cina: 250 grame salata de fructe din mere, mandarine, o banana si pere.
Joi
Mic-dejun: Un pahar de suc de mere natural
Pranz: 250 g de peste la cuptor cu mere si rosii
Cina: o friptura  cu o salata de 150g de salata verde asezonata cu ulei de masline si suc de lamaie
Vineri
Mic dejun: un pahar de suc de morcovi
Pranz: 200 g de pui rotisat, 100 g salata
Cina: 2 oua fierte, morcov la gratar cu ulei de masline
Sambata
Mic-dejun: o cana de ceai neindulcit, un toast
Pranz: 200 g de carne rotisata, 150 g salata de varza cu suc de lamaie
Cina: 150 g de branza, 100 grame de morcovi la gratar cu ulei de masline.
Duminica
Mic dejun: o cana de ceai neindulcit, un toast
Pranz: 200 g de pui la rotisor sau fiert
Cina: 300 g de fructe – la alegere.
Saptamana a doua – se repeta meniul.
Atentie: intre mese se bea apa minerala.
Nu este o dieta recomandata persoanelor cu probleme de sanatate cronice. A se consulta un medic generalist inainte de a incepe programul.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

slabeasca obeze luni mic dejun cina
Distribuie:  

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1181 (s) | 35 queries | Mysql time :0.018915 (s)