News Flash:

Dieta Okinawa - slabesti sanatos si traiesti mai mult!

1 August 2014
1150 Vizualizari | 0 Comentarii
Dieta Okinawa a fost botezata dupa un arhipelag din Japonia unde speranta de viata atinge limite incredibile: 86 de ani pentru femei si 78 pentru barbati. Locuitorii traiesc mai mult (majoritatea depasesc 100 de ani) si arata mai sanatosi, iar toate acestea sunt datorate alimentatiei.
Aceasta dieta este semi-vegetariana si saraca in grasimi, iar unul dintre obiectivele centrale ale dietei este reducerea numarului de calorii fara a le numara cu strictete

Citeste si: Iata cum poti sa slabesti 2 kilograme in doar 2 ZILE!
 
Pentru a reduce numarul lor, trebuie controlata densitatea energetica a alimentelor, adica valoarea calorica per 100 g de produs, impartit la 100. Asadar, aceasta dieta presupune consumul, pana la satietate, a alimentelor cu densitate energetica mai mica de 0.7 (apa, ceai, castravete, andive, dovlecel, portocala, caise, alge, mere, iaurt natural degresat), moderat alimentele cu densitate energetica cuprinsa intre 0.8 si 1.5 (banane, cartofi, peste alb, orez, paste, legume si grau) si in cantitati mici alimentele cu o densitate energetica intre 1.6 si 3 (peste rosu, paine, fructe uscate, pizza si inghetata) si doar la ocazii speciale alimente cu o densitate energetica mai mare de 3 (biscuiti, nuci, ciocolata, unt si ulei).
Consumul de alimente cu densitate energetica mica ne permite ingerarea a mai putine calorii, mai ales ca aceste alimente dau si senzatia de satietate. Totodata, aceasta dieta recomanda sa nu mancam pana ne simtim plini, ci cu moderatie.

Citeste si: 4 minciuni despre greutate pe care le invatam din filme
 
Rezultatele dietei
Rezultatele acestei diete se vad si pe cantar, chiar daca nu acesta este adevaratul scop, ci prevenirea unor boli si imbatranirea in forma.
Dieta Okinawa
  • Mic dejun: paine de secara, branza proaspata, mar si ceai
  • Pranz: tofu, paste, salata de ciuperci si ceai
  • Cina: peste, orez integral, castravete, portocala si ceai.
Avantajele dietei Okinawa
Continutul de fibra si de proteine fac din aceasta dieta una satioasa.
Inconveniente
Ca si la orice dieta, vorbim de un numar relativ restrans de mancaruri si alimente, care nu sunt pe placul tuturor. In plus, consumul de alge este nerecomandat persoanelor care sufera de tiroida. oanacuzino.ro 
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

dieta okinawa slabit silueta frumusete sanatate lifestyle secara branza
Distribuie:  

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1082 (s) | 23 queries | Mysql time :0.013689 (s)