News Flash:

Dieta cu mere

14 Mai 2019
91 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.7621 RON (0.0000)
USD: 4.2658 RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
mere

Daca merele se numara printre fructele tale favorite, afla ca poti slabi cu ajutorul lor. Merele sunt bogate in vitamine, minerale, fibre si au putine calorii (intre 80 si 100, in functie de marimea fructului), iar un regim de cateva zile bazat pe mere te poate scapa de cateva kilograme bune.

Merele sunt unele dintre cele mai hranitoare fructe si nu sunt recomandate numai in regimul de slabit, ci ofera protectie impotriva dezvoltarii cancerului, reduc riscul aparitiei de diabet de tip doi, a pietrelor la fiere, intaresc sistemul imunitar si previn cataracta. Asa ca o dieta bazata pe mere (alaturi de exercitii fizice si un stil de viata echilibrat) aduce multiple beneficii asupra starii generale de sanatate.

Vezi si: Diete rapide. Cum dai jos kilogramele in plus in timp record

Cum functioneaza aceasta dieta
Fibrele din mere se „agata de moleculele de grasime si previn absorbtia acestora, astfel ca sunt eliminate direct din organism. De asemenea, merele ofera senzatia de satietate pentru un timp mai indelungat, iar consumul unui astfel de fruct inainte de fiecare masa principala va preveni ingerarea in cantitati mari a mancarii.

Dieta de cinci zile cu mere prevede consumul exclusiv al acestora fructe in prima zi, iar in rest, merele vor fi consumate alaturi de alimente bogate in nutrienti, dar fara sa se depaseasca 1200 de calorii zilnic.

Ziua 1
Mic dejun: 2 mere; Pranz: un mar; Cina: 3 mere. Beti multa apa pe parcursul zilei

Ziua 2
Mic dejun: un mar, un pahar de lapte degresat sau de soia; Pranz: un mar si salata verde cu doi morcovi si jumatate de sfecla, cu sos de menta, mustar, ulei de masline, sare si piper; Cina: 2 mere.

Ziua 3
Mic dejun: un mar, o felie de paine din cereale integrale, omleta; Pranz: un mar si o salata din naut, castraveti, rosii, ceapa, frunze de menta, sare si piper; Cina: Optiunea 1: un mar cu sunca de curcan, morcovi si broccoli sau Optiunea 2: un mar si supa de linte.

Ziua 4
Mic dejun: un mar, un smoothie de spanac; Pranz: Optiunea 1: un mar si legume la gratar sau Optiunea 2: un mar si supa clara de legume; Desert: pepene rosu sau o portocala; Inainte de cina: ceai verde; Cina: Optiunea 1: un mar cu lipie umpluta cu legume sau Optiunea 2: un mar si smoothie de telina si sfecla.

Ziua 5
Mic dejun: un mar cu un ou fiert; Pranz: Optiunea 1: un mar si legume la gratar sau sau Optiunea 2: un mar si supa clara de legume;  Desert: cateva migdale sau o piersica ; Inainte de cina: ceai verde si un biscuit digestiv; Cina: Optiunea 1: un mar si peste la gratar cu sparanghel sau Optiunea 2: un mar si iahnie de fasole rosie.

 

Opinia specialistului
Dieta cu mere este hipocalorica, adica are un aport foarte mic de calorii zilnic in comparatie cu necesarul caloric al unui adult. Aceasta dieta reduce capacitatea gastrica a stomacului, apoi, treptat, se induce o alimentatie sanatoasa, bazata pe multe legume si aport minim de grasimi si echilibrat de proteine. Merele sunt fructe slab calorice in comparatie cu altele si, datorita fibrelor din compozitie, ofera o satietate suficienta pe intreg parcursul zilei. Fructele consumate cu coaja contin pectina, care limiteaza aderarea grasimii asupra celulelor din organism, astfel ajuta la scaderea procentului de grasime corporala. Recomand ca aceasta dieta sa fie un start pentru persoanele care isi doresc o scadere ponderala pe termen lung, insa ulterior este necesar sa continue cu obiceiuri sanatoase si cu un program alimentar echilibrat.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

slabi regim kilograme merele fructe
Distribuie:  

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1064 (s) | 23 queries | Mysql time :0.013249 (s)