News Flash:

Dieta cu kiwi – tot ce trebuie sa stii

16 Iulie 2019
891 Vizualizari | 0 Comentarii
kiwi

Daca ar fi sa facem o comparatie intre dietele la moda in acest moment, am putea spune fara probleme ca dieta cu kiwi este una dintre cele mai putin restrictive si una dintre cele mai placute din punct de vedere al alimentelor pe care le poti consuma.

Kiwi este un fruct bogat in fibre, care poate reduce nivelul mare de colesterol, dar si riscul aparitiei bolilor cardiace. De asemenea, fibra confera senzatia de suprasaturatie – un mare avantaj pentru cei care vor sa manance mai putin pe parcursul unei zile.

Kiwi abunda in vitamina C, esentiala pentru sanatatea gingiilor si foarte importanta in vindecarea ranilor, dar si de magneziu, bun pentru oase, si potasiu. Pe langa toate acestea, kiwi are proprietati antioxidante, ceea ce inseamna ca dieta cu kiwi nu va aduce decat beneficii organismului tau.

Vezi si: Renunta la breton: dieta impotriva ridurilor de pe frunte

Pentru ca Noua Zeelanda si California, acolo unde este cultivat fructul, au clima opusa, putem gasi kiwi in magazine pe toata perioada anului. E de preferat sa cumparam fructul putin mai tare si sa il lasam la copt la temperatura camerei, poate chiar intr-o punga, intre doua zile si o saptamana. Dupa coacere, fructul mai rezista inca 5 zile in frigider.

Spre deosebire de alte fructe, kiwi nu se oxideaza atunci cand este taiat, asa ca este perfect pentru a decora orice mancare. Cei mai multi dintre noi prefera sa manance fructele de kiwi curatate, dar si coaja este la fel de buna. Trebuie doar sa speli fructul de puful maro cu care este acoperit. O alta metoda de a-l manca este sa il tai in doua si sa il consumi scobind cu lingura in el.

Dieta cu kiwi: efecte
Poti consuma 2-3 kiwi in loc de o masa normala, sau un kiwi intre doua mese principale. In numai o saptamana vei pierde in greutate minim 2 kilograme. Este recomandat sa nu exagerezi cu consumul de alte alimente, in special cele bogate in grasimi sau calorii, asta daca iti doresti sa vezi cat mai repede efectele dietei.

Proprietati nutritionale: pentru 1 kiwi mediu: calorii 46, grasimi: 0 g, grasimi saturate: 0 g, colesterol: 0 mg, carbohidrati: 11 g, proteine: 1 g, fibra alimentara: 2 g, vitamina C: 70 mg, calciu: 26 mg, magneziu: 13 mg.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

comparatie probleme dieta kiwi fruct
Distribuie:  

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1007 (s) | 24 queries | Mysql time :0.019088 (s)