News Flash:

Dieta bogata in proteine pentru femei

25 Februarie 2011
1246 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6228 RON (-0.0075)
USD: 3.9370 RON (+0.0062)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
In general, femeile evita sa urmeze o dieta bogata in proteine, deoacere au impresia ca vor ajunge sa arate precum o femeie care practica culturismul. Acesta este un mit. De fapt, proteinele sunt substante nutritive esentiale, necesare pentru dezvoltarea organismului, ajutand in constructia muschilor.

In cazul femeilor care vor sa slabeasca, dieta bogata in proteine poate ajuta in accelerarea procesului de ardere a grasimilor.

Produsele lactate sunt bogate in proteine si in calciu, aminteste Buzzle.

Daca optezi pentru cele scazute in grasimi, nici nu iti faci probleme ca s-ar putea depune. Asa ca opteaza pentru iaurt, branza sau lapte degresat.

Fructele cu coaja lemnoasa si fructele uscate sunt pline de proteine, fibre, carbohidrati si grasimi esentiale. Chiar daca fructele uscate sunt bune pentru organismul tau, cel mai bine ar fi sa incerci sa le consumi in forma naturala. De exemplu, nucile si migdalele pot forma o gustare sanatoasa perfecta.

Consumul moderat de carne slaba iti poate furniza o cantitate adecvata de proteine. Evita consumul de carne rosie si mai bine opteaza pentru pui, peste sau alte fructe de mare, acestea sunt bogate in proteine si contin putine grasimi.

Legumele si fructele nu contin foarte multe proteine, insa reprezinta cea mai simpla metoda de a le asimila. Fructele si legumele sunt pline de fibre, fier, vitamine si minerele, importante pentru organismul tau. Legumele verzi sunt recomandate femeilor care doresc sa slabeasca.

Planul unei diete bogate in proteine trebuie sa includa alimentele de sus, insa ai grija sa nu exagerezi, deoarece o cantitate prea mare de sustante nutritive poate crea probleme de sanatate.

La micul dejun poti consuma doua albusuri de ou sau un ou intreg, doua felii de paine din cereale, fructe proaspete si o cana de lapte degresat sau o ceasca de cafea sau ceai fara zahar. Tot la micul dejun poti consuma o cana de iaurt scazut in grasimi, o mana de arahide, cateva bucatele de fructe proaspete si putina branza slaba.

Pentru pranz poti pregati pui fiert cu orez brun si o salata sau un sadvis cu pui, dar painea trebuie sa fie din cereale integrale.

La cina poti consuma o supa de pui cu legume ci o salata verde asezonata cu mazare verde si uite asa poti avea parte de o zi in care ai asimilat multe proteine.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.4232 (s) | 34 queries | Mysql time :0.022659 (s)