News Flash:

De ce trebuie sa bei multa apa in timpul dietelor de slabire?

27 Octombrie 2010
908 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6559 RON (0.0000)
USD: 3.9517 RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Importanta apei in dieta In fiecare zi, corpul nostru pierde cantitati mari de apa prin mictiune, transpiratie si respiratie. Prin urmare, este foarte important sa restabilim echilibrul lichidelor din organism daca bem cel putin 1,5 litri de apa pe zi. Apa este aliat obligatoriu al dietelor, indiferent de regimul pe care il adoptam. Desigur, consumul de apa nu este singura conditie pentru a pierde in greutate sau pentru a impiedica ingrasarea, asa cum se aude in credinta populara. Totusi, apa este esentiala pentru asigurarea unei alimentatii echilibrate, pentru scaderea in greutate si, in general, pentru hidratarea organismului. Apa are un rol foarte important in digestie. De aceea, este indicat sa consumam si alimente cu un continut ridicat de apa, pentru ca ajuta la tranzitul intestinal, iar in acest fel putem preveni probleme precum durerile de burta, indigestia, constipatia sau deshidratarea. Dintre alimentele care contin apa in proportie mare, enumeram: - legumele: dovlecei, ardei gras, rosii, ceapa, morcov, telina, sfecla, varza, sparanghel, andive, broccoli, conopida, fasole verde, spanac; - fructele: pepene rosu, pepene galben, ananas, mango, portocale, grepfrut, lamai, kiwi, mere, pere, capsune, afine, zmeura; - alte alimente: iaurt fara grasimi, branza degresata, lapte, peste, piept de curcan. Pe langa aceste beneficii, trebuie specificat ca alimentele, fructele si legumele enumerate mai sus contin foarte putine proteine si hidrocarbonati, nu contin grasimi si sunt bogate in minerale si vitamine. Beneficiile apei 1. Apa este unul din putinele elemente care nu contin calorii. Consumata, ea produce o senzatie de satietate relativa. Aceasta senzatie este amplificata de alimentele bogate in fibre. Daca mananci fructe, legume si cereale bogate in fibre, apoi astepti cateva minute si bei apa, vei avea impresia ca te-ai saturat si iti vei simti stomacul plin. In acest fel, previi "indoparea" cu alimente nesanatoase, bogate in grasimi si zaharuri, care isi pun amprenta asupra siluetei tale. 2. Apa ofera o hidratare adecvata a organismului. In afara de faptul ca are un rol essential in asigurarea digestiei, apa curata corpul si il hidrateaza. Toate dietele recomanda consumul de apa datorita faptului ca aceasta grabeste arderile si asigura buna desfasurarea a tranzitului intestinal. Dar asta nu inseamna ca mananci intruna ceafa de porc si cartofi prajiti, bei apa si spui "gata, nu am nicio grija, pentru ca am consumat lichide, iar grasimea nu se va depune". Apa este imprtanta, dar trebuie asociata si cu o dieta echilibrata. 3. Apa minerala naturala, dupa cum arata si denumirea sa, este o sursa bogata in minerale esentiale (magneziu, calciu). De exemplu, este importanta pentru copii, pentru adulti, dar si pentru persoanele care sufera de osteoporoza sau spasmofilie. 4. Este fals ca apa determina retentia de lichide din organism. Din contra, ea grabeste eliminarea acestui surplus si are o functie importanta in procesele metabolice.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

apa
Distribuie:  

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1050 (s) | 35 queries | Mysql time :0.019900 (s)