News Flash:

De ce te ingrasa bolul de cereale de dimineata

22 Octombrie 2013
896 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6590 RON (-0.0009)
USD: 4.1340 RON (-0.0129)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti

Un bol de cereale este micul dejun perfect, asa-i? Se pregateste rapid, este destul de ieftin si iti ofera si fibre, si calciu si proteine. Dar, daca faci alegerile nepotrivite, cerealele tale pot sa contribuie la ingrasare. Evita urmatoarele greseli si vei fi in siguranta.

Bolul tau de cereale este prea mare
Portia ta nu trebuie sa depasesca o cana. Daca iti alegi cel mai mare vas posibil si torni cereale fara sa te gandesti, poti ajunge sa consumi peste 400 de calorii, in loc de 120. si vorbim numai de cereale.

Te dai in vant dupa nuci si seminte
Pui migdale, nuci pecan si nuci, fiindca toate iti ofera grasimi sanatoase si proteine. Dar ele au si multe calorii. Doua linguri de nuci ajung la 100 de calorii.

Folosesti un bol fara fund.
Iti masori portia de cereale, torni lapte si apoi mananci cu lingura. Cand ajungi la fundul bolului, ai atata lapte ramas, ca mai pui cereale. Apoi ai iarasi lapte putin si mai pui iarasi lapte. Este un cerc vicios. Mai bine bea restul de lapte si gata.

Iti faci prea tare plinul cu fructe uscate
Stafidele, bananele si ciresele uscate ofera fibre, dar nu au apa deloc si, prin deshidratare, devin hipercalorice. Un sfert de cana de merisoare uscate aduna peste 100 de calorii. Folsoeste mia bine fructe proaspete, caci au mai putine calorii si mai multe fibre si au si apa, ceea ce te va face sa te simti satula mai repede.

Te-ai indragostit de laptele dregresat
Cu cat laptele are mai multe grasimi, cu atat are mai multe calorii. O cana de lapte integral are 150 de calorii si una de lapte cu 2% grasime – 130 de calorii. Daca legi lapte degresat, scazi la 90 de calorii, pare o diferenta mica, dar, in timp, caloriile se aduna.

Inca iubesti cerealele pentru copii
Sunt dulci si au gust bun, dar au tone de zahar si o foarte mica valoare nutritionala. Ceea ce inseamna ca ti se va face o foame de lup o ora mai tarziu.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

micul dejun fibre calciu proteine alegerile nepotrivite ingrasare
Distribuie:  

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0915 (s) | 35 queries | Mysql time :0.018478 (s)