News Flash:

De ce este important micul dejun?

9 Decembrie 2010
1269 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6559 RON (0.0000)
USD: 3.9517 RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Micul dejun creste totalul consumului zilnic de nutrienti si vitamine si imbunatateste capacitatea de concentrare. Un mic dejun format din cereale, lapte si fructe ofera mari cantitati de calciu, vitamine, acid folic si fier. Pentru o silueta de invidiat, masa de dimineata este cruciala. Majoritatea caloriilor consumate la micul dejun sunt arse datorita activitatilor realizate de-a lungul intregii zile. Un mic dejun echilibrat consta in amestecul mai multor categorii de alimente, care sa asigure energia necesara pentru intreaga zi. Cerealele sunt foarte importante deoarece sunt bogate in vitamine si minerale si sunt consumate cu lapte, o alta sursa plina de nutrienti. Cand alegi cerealele, citeste cu atentie lista de ingrediente. Aceasta nu ar trebui sa aiba in compozitie prea mult zahar. Daca nu ai timpul necesar pentru a prepara micul dejun, cumpara covrigi, briose sau un croissant cu dulceata. Fructele sunt foarte importante si nu ar trebui sa lipseasca din alimentatia niciunei persoane. Acestea ajuta organismul, fiind bogate in vitamine, potasiu, magneziu, calciu, fier si sodiu. Consuma fructe proaspete si variate. Poti prepara o salata de fructe seara inainte de culcare pentru micul dejun. Foloseste mere, pere, cirese, banana, mandarine sau portocale, ananas, kiwi, struguri, mango, capsune, piersici sau caise uscate Proteinele ajuta la intretinerea si buna functionare a muschilor, vindecarea ranilor, cresterea si dezvoltarea corpului si cresterea imunitatii la boli. Alimente bogate in proteine pentru micul dejun: produse lactate: lapte, iaurt, branza; ou fiert sau omleta; pui fiert; paine prajita cu branza. Este important sa ai grija de sanatatea ta pentru a te simti bine. Incearca sa mananci un mic dejun sanatos, bogat in vitamine si minerale.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

cerealele fructele proteinele
Distribuie:  

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0761 (s) | 24 queries | Mysql time :0.016349 (s)