News Flash:

De ce este bine sa incluzi in dieta fasolea neagra

12 Ianuarie 2016
571 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6540 RON (0.0000)
USD: 4.1197 RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
fasole neagra

Gatita cat mai simplu, fasolea neagra ofera reale beneficii pentru sanatate. Printre acestea se numara sustinerea sistemului imunitar, scaderea nivelului colesterolului rau, aduce o senzatie de satietate, elimina poftele culinare si stabilizeaza tensiunea arteriala. Iata si alte motive pentru care ar trebui sa incluzi in dieta fasolea neagra:


1. Este bogata in antioxidanti
Fasolea neagra isi ia culoarea inchisa de la o substanta numita antocianina, aceeasi flavanoida pe care o gasim si in legume si fructe considerate vedete in ceea ce priveste beneficiile pentru sanatate: varza, afinele si coacazele. Dintre toate boabele pe care le consuma omul, fasolea neagra este cea mai bogata in antioxidanti, au aratat testele facute de specialisti.


Antioxidantii intarzie procesul de imbatranire, accelereaza refacerea celulelor, ajuta sistemul imunitar sa lupte cu bolile si asigura un ten frumos. Din pacate, putina lume realizeaza puternicul potential al modestelor boabe de fasole neagra.


2. Este bogata in fibre solubile
Una dintre principalele greseli pe care le fac oamenii in alimentatie este ca nu introduc in meniu destule fibre solubile. Si acest lucru se poate realiza foarte usor, cu un bol mic cu fasole neagra, preparata la aburi sau sub forma de supa. Aceste boabe sunt bogate in fibre solubile, cele care ajuta la scaderea asa-numitului colesterol rau, stabilizeaza nivelul zaharului din sange si grabeste procesul de digestie. E bine de stiut ca o cana cu fasole neagra asigura mai mult de jumatate din cantitatea de fibre recomandata zilnic pentru organism.


3. Te ajuta sa slabesti 
Fasolea neagra nu numai ca are un continut redus de grasimi, dar este chiar indicata in diete, datorita continutului sau bogat in fibre. Acest lucru face ca acela care o consuma sa simta mai repede senzatia de satietate, comparativ cu alte alimente. Ca urmare, veti manca mai putin si veti scadea probabilitatea aparitiei poftelor.


4. Este o sursa buna de proteine
Fasolea neagra e si o buna sursa de proteine, ceea ce inseamna ca tine in frau senzatia de foame, mentinand in acelasi timp energia din organism.


5. Te protejeaza de bolile inimii
Fasolea neagra contine cantitati importante de folati, dar si de vitamina B6, ceea ce o face foarte importanta in special pentru femeile insarcinate. Deficienta de acid folic la o gravida poate duce la o dezvoltare anormala a creierului si a coloanei vertebrale a fatului. De asemenea, o dieta bogata in folati ajuta organismul sa se protejeze de bolile cardiace.


Fasolea neagra este si o sursa excelenta de magneziu, substanta ce ajuta la mentinerea unei tensiuni arteriale echilibrate, dar si la stabilizarea fierului in organism, ceea ce asigura sanatatea globulelor rosii.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

fasolea neagra
Distribuie:  

Realitatea.net

Yve.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Lifestyle.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1367 (s) | 24 queries | Mysql time :0.063949 (s)